ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב חובה טיפים ועצות

בעניין עצות, נראה שלישראלים תמיד יש מה להגיד. לרוב, אלו מילים גורפות, כמו למשל "החברה הזו או האחרת יקרה, אל תעשה שם ביטוח". מצד אחד, יש אמת אולם זו האמת שלו; יכול להיות שהמחיר לביטוח יקר, או שהשירות שהוא קיבל בזמנו היה לקוי, אולם אין להשליך זאת לגבי מחירים ותפקוד של החברות. הלא התחום הזה הוא דינאמי, השירות רק הולך ומשתפר והמחירים משתנים ללא הרף. הסיבה לשוני במחירים היא ההערכה של חברת הביטוח אודות המבוטח שלה – כמה הוא "מסוכן" ויכול לתבוע את החברה במהלך שנת הביטוח.

מחירים יקרים? אין ברירה אלא לשלם – זול יותר
לא חייבים לשלם מחירים יקרים גם לא בישראל של שנת 2012. נכון שממילא צריך לשלם מאות ואלפי שקלים על ביטוח חובה ומקיף לרכב אולם ההוצאה הזו משיבה את עצמה בסופו של עניין, במידה והמבוטח יאלץ להשתמש בפוליסה, הוא יחסוך לעצמו הוצאה נוספת של אלפי, עשרות אלפי ואולי אפילו מאות אלפי שקלים.

לחדש את הביטוח לפני הזמן
למעשה, לא כולם יודעים שחידוש ביטוח רכב אפשר לעשות גם כמה שבועות לפני מועד תפוגת הביטוח. אולי אפילו רצוי לשריין פוליסת ביטוח כזו, וממילא המחירים המעודכנים מופיעים בערך כחודש לפני הזמן, ועתידים להשתנות בעתיד, בחודש לאחר מכן. אין להשאר ללא ביטוח חובה לפי חוק, יש לחדש את הפוליסה לפני מועד תפוגתה ולא דקה אחת אחרי.

איך לעשות השוואת מחירים?
כבר סיכמנו, שלא עושים השוואת מחירים עם השכן ממול אפילו אם יש לו אותם הנתונים שלכם – כולל רכב דומה. חברות הביטוח מעניקות מחירים שמשתנים אחת לתקופה. על מנת לקבל מחירים עדכניים, יש להזין פרטי התקשרות בדף השוואות מחירים ולהמתין לשיחות נציגים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר