ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת מחירים בטרם רכישת ביטוח רכב

בשנת 2001, חל מהפך בשוק ביטוחי הרכב. סביב שנה זו, קרמה עור וגידים הרפורמה של ביטוח רכב. הרפורמה הזו מאפשרת לכל בעל רכב לקבל הצעת מחיר תחרותית על הביטוח שלו, ובהתאם לרמת הסיכון שבנהיגתו. לדוגמה, אם הוא שייך לקבוצת סיכון מסוימת – כמו למשל נהגים צעירים, הרי שמחיר הפוליסה יעלה ויתייקר. לעומת זאת אם הוא מוגדר תחת קריטריונים של נהג זהיר, היתרון הפיננסי כולו שלו – הוא יקבל הנחות בביטוח רכב לכל סוגיו. היתרון הפיננסי יתבטא במאות עד אלפי שקלים בין מחיר פוליסה שמוצע בחברת ביטוח אחת לבין מחיר שיוצע בחברת ביטוח אחרת.

למה המחיר שונה בין חברה אחת לאחרת?
המחיר בביטוח חובה למשל אינו אחיד בין החברות, אולם הוא אינו ניתן למיקוח. הביטוח הזה מורכב תמיד מסעיפי ביטוח קבועים, אולם כל חברה תתמחר אותם אחרת, לפי מידת תפישתה את הלקוח. החברה תערוך סטטיסטיקות אחת לתקופה ותשנה את המחיר בהתאם לסטטיסטיקה ולמידת ה"מסוכנות" של הלקוח – שיתבע בשלב מסוים את חברת הביטוח שלו.

איך ניתן להוזיל את המחיר?
הרי אם ניתן לשנות את המחיר, מובן שניתן גם להוזיל אותו. השיטות להוזלה שונות וקשורות במידת בקיאותו של המבוטח בטיפים שימושיים לביטוח רכב. לדוגמה – ניתן לתמרן בין המחירים של דמי ההשתתפות העצמית, אולם יש לקחת בחשבון, כי לו מוזילים את דמי ההשתתפות העצמית בפוליסה השנתית, הם צפויים להיות גבוהים בהפעלת הביטוח.

מה התנאים שחברת הביטוח תעניק ללקוחות?
כל חברת ביטוח יכולה לבוא לקראת הלקוח שלה באופן שונה, כמו למשל פריסת יותר תשלומים, מתן הטבות בביטוח רכב כמו למשל שירותי VIP או שירותי דרך שונים, הוזלה במחיר ועוד. כך או כך, יש לבדוק מה בדיוק מכילה פוליסת הביטוח ולראות שמשלמים פחות ומקבלים יותר.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר