ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב קבוצתי

ביטוח רכב קבוצתי מוכר גם בשמו ביטוח קולקטיבי הוא למעשה חבילת ביטוחים שניתנת למספר רב של רכבים לרוב בתנאים נוחים וזהים לעובדי קבוצה אחת. בדרך כלל ביטוח זה נעשה לעובדי חברה מסוימת והביטוח מנוכה בצורה חודשית מהמשכורת של העובד. ככל שהחברה גדולה יותר והיא רוכשת כמות גדולה יותר של פוליסות המחיר מן הסתם יהיה נמוך יותר פר פוליסה. זוהי למעשה פעולה הדומה לרכישת ביטוח בסיטונאות, ככל שרוכשים יותר התנאים טובים יותר.

ביטוח קולקטיבי באופן כללי
ביטוח קולקטיבי ניתן לרכוש לכל סוגי הביטוח ולא רק לתחום ביטוח הרכב. כל מי שעבד פעם בחברה גדולה מכיר את התופעה שהחברה מציעה כל מיני סוגי בטוח כמו ביטוחי חיים, ביטוחי רכב ועוד. שוב פעם תמחור שאר הפוליסות גם כן נעשה בהתאם לחוק המספרים הגדולים, כלומר ככל שיש יותר פוליסות המחיר יורד. תמחור פוליסה נעשה על פי פרמטרים שונים כמו, גיל העובדים, סוגי הרכבים, אחוז העובדים בעלי עבר פלילי, שלילת רישיונות, תאונות וכדומה.

סוגי קולקטיב שונים
בדרך כלל ביטוחי קולקטיב מתחלקים לשני סוגים מרכזים. קולקטיבים שהם חברה המאגדת עובדים שמכירים אחד את השני, מכירים את המנהלים ונצרים יחסים אישיים וישירים ביניהם והסוג השני הינו קולקטיב שבו אין קשרים ישירים בין חבריהם. דוגמא לכך היא חברות אשראי שונות שמציעות ללקוחותיהן ביטוחי רכב. חברת האשראי כגוף גדול מציעה ביטוחים שונים במחירים אטרקטיביים.

באיזה קולקטיב לבחור ?
כיום ביטוחים אלו הפכו להיות אטרקטיביים ויותר ויותר אנשים רוכשים ביטוח בדרך זו. השאלה היא מה קורה כאשר יש התנגשות בין שני חברות גדולות מהסוגים השונים. דוגמא מקום העבודה וחברות האשראי. הדבר הראשון שחשוב לזכור זה לקחת את הזמן ולבחון את ההצעות בצורה רציונאלית. הדבר הראשון שיש לבקש הוא לשלוח את הפוליסה על מנת לעיין בה הדבר השני הוא לבקש ולשמוע מה היתרונות של הפוליסה אל מול אחרות.

 

 

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר