ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכבי קארטינג וספורט מוטורי

 יש משהו בנסיעה ברכב שמלהיב ומלהיט את היצרים – במיוחד כשזה קשור באדרנלין. ישנם נהגים שמאמצים זאת לכבישים הבין עירוניים ומהמרים על החיים, וישנו מי שמנתב את האהבה ואת הכמיהה לאדרנלין מוטורי אל מגרשי הקארטינג. בישראל העניין צובר תאוצה, במיוחד לאחר שועדת החינוך אישרה לערוך מירוצי מכוניות בנהיגה ספורטיבית – למרות שהתקנות לעניין זה מעט מקשות על היישום. בין אלו מצוי גם העניין של ביטוח לרכב שכזה. לא רק שאמורים למצוא חברת ביטוח שעורכת ביטוח רכבי יוקרה וספורט מסוג אלו, אלא שהביטוח עצמו הוא יקר.

הסכנות שבדרך, והספורט שבעניין
מדובר כאן על חוויה לשמה, נסיעה לצורך התחרות או הנאה. עדיין, יש בכך סיכון רב – טיפול לא נכון ברכב בזמן פניה למשל עלול לגרום לסטייה גדולה ומהירה ולתאונה. טרקטורונים, רכבי שטח ורכבי ספורט אלו המכוניות שאמורות להיות בנויות לסגנון ספורטיבי משלהן ברמות הגבוהות ביותר, אולם עדיין מדובר על האלמנט האנושי שבעניין, שעלול לסבך את העסק עד כדי תאונה.

רכבי קארטינג וביטוח חובה
רכב הקארטינג אמנם מונע באמצעות כוח מכני, על פני קרקע וגם משמש לתחבורה יבשתית. שני התנאים הראשונים מתקיימים, ומבחינת הסעיף האחרון – שכוונתו היא הובלה של אנשים ממקום גיאוגרפי אחד למקום גיאוגרפי אחר – הסעיף אינו מתקיים, אלא מטרת השימוש ברכב הוא שעשוע, ולא הובלה. על כן, הפיצויים בנוגע לנזקי גוף יתמלאו על פי דיני נזיקין.

הביטוח המקיף לספורט המוטורי
רכבים בעלויות של מאות אלפי שקלים – רכבים אלו דינם להשחק בתוך כמה שניות, דקות. מחובתם לערוך איזה שהוא ביטוח מקיף לרכב שיכסה את עלויות התיקון בתאונות דרכים או תאונות כתוצאה מאותו שעשוע. בפוליסות לביטוח רכב ניתן למצוא כזה ביטוח שמכסה מקרים שונים.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר