ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה סיבות שבגללן אתם חייבים שיהיה לכם ביטוח רכב

ישנו סיכוי סביר שאי פעם תשתמשו בביטוח רכב שברשותכם. הסטטיסטיקה גורסת כי לפחות אחת לשלוש שנים זה קורה. אתם מחויבים לעשות ביטוח חובה בין אם אתם מחזיקים ברכב פרטי קטן, ג´יפ, מסחרי או משאית ואפילו דו- גלגלי, כל עוד מדובר על רכב ממונע שעונה על הגדרות חוק הביטוח. גם אם הרכב לא נמצא בשימוש אלא חונה בחניית הבית הביטוח בתוקף, אלא אם הרכב מושבת – והביטוח מוקפא בהתאם. זאת, בהתאם לתקנות ביטוח רכב מנועי וחוק הפלת"ד. הפעלת ביטוח חובה לרכב יכולה להיעשות גם אם הרכב הזיק במקום שבו עמד וגרם לתאונה או לפגיעה גופנית.
"
מה אתה מבטח עם ביטוח חובה לרכב?
ראשית, אמנם כשישנו רכב בבעלות מסוימת הוא מחויב בביטוח חובה, אולם ביטוח חובה אינו ביטוח לרכב (לרכוש). מדובר על כיסוי שמאפשר חיסכון כלכלי עצום – ביטוח חובה מעניק החזרים אודות כל הטיפולים הנדרשים לאחר התאונה, למקרים מצערים של מוות, לטיפולי שיקום במידה ונקשר עבודה על ידי הביטוח הלאומי ועוד.

מה זה אומר ביטוח רכב איכותי?
אף אחד לא חושב שיצטרך לביטוח במהלך השנה הקרובה, אולם ברגע האמת הוא עלול להתבדות, להפעיל את הביטוח ולהיות נוכח לדעת, כי הביטוח הזול לרכב שרכש עומד על תקרת ביטוח נמוכה מאוד, כלומר – סכום ההחזרים המקסימלי נמוך ואינו מספיק לכסות את הכול. לצורך זה, חשוב לברר מה מקבלים בפוליסה.

להשוות בין הפוליסות ולהבין מהו ביטוח רכב איכותי יותר
ביטוח רכב איכותי הוא הטוב מכולם, ויכול להיות שהוא משתלם יותר, כלומר עולה פחות – ומקבלים יותר. אתם כנראה תהיו זקוקים לכל שלל הכיסויים – ביטוח חובה, מקיף וצד ג´ – לכן רצוי לבדוק אותם בנפרד או ביחד, כדי לקבל חבילת ביטוח עם תנאים טובים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח נהג חדש |  צור קשר