ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

לרכוש ביטוח רכב איפה הכי משתלם

ביטוח רכב הוא מוצר מבין הנדרשים ביותר בעולם הפיננסים. זאת, משום שביטוח רכב מורכב מחבילת ביטוחי רכב – כשלפחות אחד מהם הוא ביטוח חובה – כשמו כן הוא, הממשלה מחייבת בו כל רכב ממונעים שעונים על תקנות הביטוח. החוק הזה נאכף כבר משנת 1974, אולם מאז ועד להיום הביטוח עבר גלגולים, השתנה והפך להיות מוצר תחרותי בין חברות הביטוח. לפחות כאן, אפשר להוזיל את המחיר, ואם כבר לקנות ביטוח לרכב שהממשלה מחייבת ולהוציא מאות ואלפי שקלים, אז שהמחיר יהיה זול, או משתלם.

ביטוח כדי לשלם למי שתובע אתכם
הצד השלישי בביטוח רכב הוא ביטוח נחוץ לא פחות משאר הביטוחים. הלוא מי יודע מתי אדם או גורם יתבע אתכם בגין פגיעתכם הרכבו או בכל רכוש אחר בבעלותו, ולכם – לא בטוח שיהיו המעות כדי לשלם לו בהתאם. בתאונות שמעורבים בהם כלי רכב נוספים – "תאונות שרשרת", הנזק עלול להגיע למאות אלפי שקלים כדי לפצות את הנפגעים.

ביטוח שמקיף את הנזקים לרכב שלכם
ביטוח מקיף לרכב פרטי הוא הביטוח הגדול ביותר מבחינת היקף המחיר, אולם משומש יותר מכל ביטוח אחר ויש אפשרות להרחיב אותו בהתאם אילו מעוניינים לזכות בהחזרים נוספים, כמו לדוגמה – ביטוח שבר שמשות, ביטוח מערכת הסטריאו או כיסוי של תכולת הרכב, ביטוח לשירותי גרירה ושירותי דרך ועוד.

לסגור עסקה באופן טלפוני
למרות ששורשי העסקה הם באינטרנט, שם אתם עושים השוואת מחירים ומותירים את הפרטים שלכם על מנת שנציגי חברות הביטוח יחזרו אליכם, המשך התקשרותו היא מול נציג טלפוני שמעניק ת הצעת מחיר ואם הסכמתם לאחר מיקוח, הכול מתועד. הביטוח נכנס לתוקף באופן מיידי, ואת הפוליסה המקורית תקבלו בדואר לאחר כשבעה ימי עסקים בדרך כלל.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר