ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הקשר בין נהיגה בטוחה למחיר ביטוח הרכב

ההתקשרות מול חברות ביטוח רכב בנויה על אינטרס של שני צדדים, כשהאינטרס של המבוטח הוא כמובן קבלת כיסוי כספי גבוה במאות אחוזים ממחיר ההשקעה אילו נקלע לתאונת דרכים או לכל מקרה ביטוח עליו מוסכמים הפיצויים. חברת הביטוח נשענת על אותם הלקוחות אשר אינם תובעים כלל את חברת הביטוח לאורך השנה ולא מנצלים את כתב הביטוח, היא תתעדף לקוחות שלא גורמים לה להוצאות – לכן ההעדפה היא לנהגים זהירים – להם תתמחר מחיר פוליסה נמוך, ולהיפך – נהגים שנחשבים ל"מועדים לפורענות" בכבישים ואפילו רק על פי הסטטיסטיקה – ירכשו פוליסה יקרה יותר.

מאיפה נובע מחיר ביטוח מקיף זול?
המחירים הזולים נובעים פעמים רבות מתוך כך שהחזרי הביטוח אינם גבוהים מדי, כלומר רוכשים מלכתחילה ביטוח שבו תקרת הביטוח נמוכה. יכול להיות שגם הסוכן או המבוטח עשו "מניפולציה" קטנה ובה המחירים ירדו עקב הפחתת סעיף דמי השתתפות עצמית (כשדמי ההשתתפות העצמית יתייקרו במידה ויתבעו את הביטוח) או שאין בו תוספות ביטוח מעבר לסטנדרט.

מחיר ביטוח של חברת הפול
המחיר שחברת הפול תציע מלכתחילה יקר. פרמיית ביטוח רכב יקרה יותר שם משום שמדובר על חברת ביטוח שאליה פולנים מסורבי הביטוח בחברות הביטוח האחרות. מי שמרוויח מהעסקה הזו הן כל חברות הביטוח לרכב, משום שלכולן ישנו חלק במימון חברת הפול באופן שנתי, ואילו אותם לקוחות מסורבי ביטוח או בעלי רישיון לדו גלגלי משלמים לחברה הזו גם אם המחיר יקר פי 2 או 3.

לנהוג זהיר!
מאחורי המחיר היקר אצל נהגים "פרועים" שיש להם שלילת רישיון או תביעת ביטוח בשלוש השנים האחרונות ישנו מסר מסוים: נהג זהיר, וקבל מחיר זול בביטוח רכב. יכול להיות, כי תרבות הנהיגה תשתנה בעקבות המודעות למחירי הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר