ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מהם הקריטריונים לקביעת הפרמיה של ביטוח חובה?

ביטוח חובה הוא הפוליסה שמתאימה בדיוק לנהג שאומר "יהיה בסדר". האם זה באמת יהיה בסדר שאופנוען שעף מהאופנוע שלו לא יגש להבדק בבית חולים משום שהוא "קצר בכסף", או שבעל רכב לא יהיה אחראי לנוסעים שלו על אחת כמה וכמה אילו הוא נהג ברכב ואלו נפצעו? ביטוח חובה – משמעו החזרים מחברת הביטוח עבור פגיעות גוף מוכחות מתאונת דרכים, שספג הנהג, הנוסעים וגם הולכי הרגל המעורבים בתאונה – וכל זאת ללא קשר לשאלת האשם בתאונה (לפי חוק הפלת"ד). חובה להפעיל אותו גם אם קיים החשד הקל ביותר לפגיעה גופנית.

הרפורמה של ביטוח רכב חובה
משנת 2004 תמה ונשלמה הרפורמה בביטוח רכב חובה, שבה ביטוח חובה כבר אינו בעל מחיר אחיד וקבוע בין כל הנהגים, אלא שישנה אבחנה בין כל נהג ונהגת וכן בין כלל סוגי הרכבים. רכב שנחשב ל"מסוכן" יותר משום שדווח עליו שהוא דורש תיקון גורף במוסכים מורשים או כשהוא מעורב ביותר תאונות דרכים קטלניות – הפוליסה לביטוח חובה הייתה יקרה יותר.

לפי מה מתמחרים את ביטוח החובה לרכב?
מחירי ביטוח חובה מדורגים לפי "מסוכנות" הנהג והרכב, אולם כל חברת ביטוח מדרגת את ה"מסוכנות" הזו באופן שונה. ה"מסוכנות" מתבטאת בפוטנציאל של אותו נהג לפנות לחברת הביטוח בתביעה. לפיכך, לכל חברת ביטוח ישנם קריטריונים קבועים ואחידים לקביעת עלות ביטוח חובה.

אלו קריטריונים לקביעת פרמיה קיימים?
ראשית, ישנו מין הנהג – נהגת זוכה למחיר ביטוח נמוך יותר. גיל הנהג קובע – ככל שהגיל גבוה יותר המחיר נמוך יותר, ותק הרישיון לנהיגה, האם קיימות שלילות רישיון נהיגה או תביעות והרשעות ביטוח בשלוש השנים האחרונות. בנוסף ישנו עניין דגם הרכב, השנתון שלו, האם קיימות בו כריות אויר ומה נפח המנוע שלו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר