ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה בזול- אפשרי בהחלט

רוצים לקנות את הביטוח הבא שלכם בזול? זה אפשרי בהחלט, כשמדובר בביטוח רכב. חשוב להיות חדורי מוטיבציה להבין ממה פוליסת ביטוח חובה לרכב מורכבת, ואין ניתן להוזיל אותה – וכמובן גם מדוע. המפתח להוזלה יכול להיות הידע שתצברו בנושא ביטוח חובה, כמו למשל למה הוא משמש אתכם, ואיך להגדיל את תקרת הביטוח, כלומר את הסכום המקסימלי שיכול להיות מוחזר לכם במקרה ביטוח. ראשית, הוא מעניק לנהג, לנוסעים ולהולכי רגל פיצויים אם נפצעו מתאונת דרכים גם אם לא היה אשם בה. שנית, הוא מחויב החוק.

תעריף דומה יחסית בין חברות הביטוח
בביטוח חובה, להבדיל מביטוח מקיף אינו מצטיין בפערי ענק של מאות ואלפי שקלים, אלא בכמה עשרות שקלים ועד למאות שקלים. כמובן, את מאות השקלים הללו ניתן לחסוך, אילו רק מזינים את הפרטים במחשבון ביטוח חובה משרד האוצר.  אחרי שמזינים את הפרטים מגלים את הנתונים האינדיבידואליים הייחודיים רק לאותו פרופיל נהגים לרכב.

מי הנהג הכי זהיר בעיר?
נהגים זהירים יותר או כאלו שפחות מצויים על הכבישים נוטים ליהנות ממחירים זולים יותר בפוליסות ביטוח רכב למיניהן. ניתן להראות זאת תוך שימוש בפרמטרים החדשים לתמחור רכבים לאחר הרפורמה בביטוח רכב, או כאשר מצהירים למשל על 0 שלילות רישיון או 0 הרשעות בתביעות ביטוח בשלוש השנים האחרונות, וגם אפשר לצרף את הקילומטראז´ השנתי.

לנהוג בדד אל האופק – דווקא עסק משתלם
כאשר הנהג המבוטח הינו הנהג היחיד שמשתמש ברכב, ניתן להשיג כאן הנחה מסוימת. אילו מצטרפים אליו נהגים קבועים נוספים – אפילו הבן שחוזר לחמשושים או משתמש ברכב אחת לחודש, הפוליסה תיאלץ להרחיב אחריות וגם מחירים. חשוב לזכור כי על כל שינוי באמצע תקופת הביטוח או לפני יש לעדכן את חברת הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר