ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חיסכון בביטוח רכב

אתם רוצים לדעת שהרכב שלכם נמצא בידיים טובות? סביר להניח שכל מי שישתמש בו עלול לגרום לו לשריטה או שתיים, לעיקום פח או לצערנו – רכב אחר עלול להתנגש בו ואפילו הוא עלול לעשות תאונה עצמית. ככל שמתרבים המשתמשים ברכב שלכם – כך חשוב יותר לעשות ביטוח רכב מכל הסוגים, כזה שיחבוק את כל סוגי הנהגים ואת כל אפשרויות הכיסוי. אם ביטוח רכב מורכב מביטוח שלא ניתן לוותר עליו – ביטוח חובה, ומעוד שני ביטוחי רכב שמחויבי המציאות – ביטוחי רכוש בשם ביטוח מקיף וביטוח לצד שלישי.

המחירים בביטוחי רכב נאמדים באלפי שקלים
היום בכל מקום שניתן לחסוך עושים סקר מחירים. ישנם אתרי אינטרנט שכל התעסקותם היא להשוות מחירים בין גורם אחד לשני. בעניין הביטוח שבו מחויבים כל מי שיש לו רכב ממונע, יש חובה לעשות ביטוח חובה לפחות ולכן רבים משתמשים בשיטת השוואת מחירי ביטוח רכב כבר מתחילת שנות האלפיים, כשהרפורמה נכנסה לתוקף, ונוצרו מחירים מתחרים בין חברות ביטוח רבות.

לחסוך בביטוח חובה
על מנת להשוות מחירים ברכישת ביטוח חובה, משרד האוצר מעמיד לרשות כל מי שמעוניין מחשבון ביטוח חובה, שבו ממלאים פרטים שקשורים בנהגים הקבועים של הרכב ופרטים של הרכב עצמו. לאחר מכן מקבלים את המחירים המוצעים למבוטח בסדר עולה מהזול אל היקר. המבוטח רשאי לבחור מבין החברות את הביטוח שהכי מתאים לו – כלומר זה שזול יותר ועדיין מבטיח כיסוי גבוה.

לחסוך בביטוח מקיף
החיסכון בביטוח שבו משלמים אלפי שקלים לשנה משמעותי אפילו יותר מחיסכון בביטוח חובה. חשוב שלא להחסיר בו אף כיסוי או הרחבה – לרבות שירותי גרר וכיסויי דרך, שירותים שניתנים בסבסוד גדול מטעם חברת הביטוח ואילו משתמשים בהם "בחוץ" משלמים במאות ואלפי אחוזים יותר (במקום 14 ₪ - 300 ₪ לדוגמה).

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר