ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לרכב – הפער

בעולם תחרותי של ביטוח רכב, יש מחירים שונים שאינם מתארים בהכרח את המוצר שמקבלים; לא כל הנוצץ זהב, ולא כל ביטוח רכב זול מציע רמה מינימלית של כיסוי. התעריף בביטוח חובה לרכב משתנה בין חברות הביטוח משום שהוא כולל בתוכו פרמטר של מבוטח שעלול לתבוע את חברת הביטוח במסגרת תקופת הביטוח שלו. כדי שיהיה ניתן להעניק לו מענה כלכלי בבוא הזמן, גובים ממנו את התשלום בהתאם ומראש, בין אם הוא יתבע את חברת הביטוח ובין אם לאו. בפועל, משולמים לחברות הביטוח מאות ואלפי שקלים בשנה, אולם אין בהם תמיד שימוש בתקופת התוקף.

פער שנובע מפאת גילאים
חברות הביטוח מסווגות את הנהגים לסוגי נהגים שונים: ביטוח רכב לנהגים צעירים שידועים בנהיגתם הפרועה והחפוזה (לפני שהכנסנו פרמטר של נהיגה בשכרות), יעלה באופן אוטומטי מעט יותר יקר (ואפילו בכמה מאות שקלים או אלפים) מפוליסה אחרת מאשר אצל נהגים ותיקים מעל לגיל 24. בנוסף, אצל נהגים צעירים יש גבול מטושטש שבו "נהג צעיר" עלול ליפול בין הכיסאות, ולשלם "בטעות" מחיר יקר יותר.

נהגים צעירים בין הגילאים 21-24
דווקא נהגים שעוד לע מלאו להם 24 והם עברו את גיל 21 עלולים להתקל במגוון מחירים שרחוקים אחד מהשני מרחק של מאות שקלים. הפער הזה נובע מחוסר אחידות בהגדרתם; חברת ביטוח אחת תחליט שהנהג בן ה- 22 מהווה נהג צעיר ואילו השניה תחליט שהוא כבר אינו צעיר (ותכתיב מחיר זול יותר).

לצמצם את פער המחירים
אפשר לצמצם את הפער באמצעות השוואה במחשבון ביטוח חובה. מזינים את הפרטים למחשבון והתוצאה היא דירוג של כלל חברות הביטוח לפי מחירים, מן הזול אל יקר. חשוב שלא לבחור באופן אוטומטי בזולה ביותר, אלא להבין מה עומד מאחורי ההצעה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר