ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב- כיסוי ביטוחי

רכוש בעל ערך, כמו ציוד צילום, רכב, משרד או דירה – אלו דברי רכוש שמחייבים עשיית ביטוח. סביר להניח כי אחד מסעיפי הביטוח יתעורר לחיים בתקופת הביטוח ותהיה הצדקה להפעלתו. ההפעלה של הביטוח תבטיח למעשה החזרים כספיים או קבלת שירותים מחברת הביטוח, שירותים אשר בביטוח רכב עוזרים לפתור את ההוצאות הרבות ואת ההתקשרות עם גורמים רבים לאחר תאונה – היום כמעט כל המבוטחים מקבלים שירותי VIP שבהם שולחים נציג של חברת הביטוח כדי לטפל בתקרית ואילו את הנהג ואת הנוסעים משלחים במונית מזירת התאונה או לקבלת הטיפול.

מה ההבדל בין ביטוח חובה ומקיף?
החוק דורש לעשות ביטוח חובה, עוד משנת 1970, כאשר כבר מאז חלו שינויים באופן רכישת הפוליסה ובתמחור שלה, אולם לא במהות שלה; זהו ביטוח שמכסה את ההוצאות הכספיות לאחר פגיעה בגוף מתאונת דרכים. הביטוח המקיף הוא ביטוח לרכוש, שמבטח רק את הרכב מפני מקרי ביטוח שונים, כמו למשל גניבה, תאונת דרכים או שריפתו.

תוספות והרחבות של הביטוח
כשמדובר על תוספות לביטוח רכב, זה תמיד לביטוח רכוש כל שהוא – מקיף או לצד ג´, על אף שהכיסוי המורחב יכול להיות לפגיעות גוף של צד שלישי. התוספות הללו מאפשרות כיסוי נרחב יותר למקרים בהם ניתן לקבל החזרים כספיים או שירותים שונים, ועל כן עשוי להיות משתלם.

כיסוי גם עבור בעלי כלי רכב או נפגעי גוף ללא ביטוח
אין זה משנה אם לנפגעים או לרכוש שנפגע ישנו ביטוח או לא – עצם עשיית הביטוח על ידי המבוטח מאפשרת לו לתבוע את חברת הביטוח על מנת לפצות את הצד השלישי לעניין, בין אם זה הולך רגל שנפגע בתאונה או בין אם זו חנות שחלון הראווה שלה התנפץ או רכב ללא ביטוח מקיף משלו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר