ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

דמי השתתפות עצמית בפוליסת ביטוח רכב

הפוליסה לביטוח רכב היא משענת כלכלית לרבים שעוברים תאונות דרכים וחווים בכל רמ"ח אבריהם את המצוקה הכלכלית שבאה בעקבות אותו אירוע פתאומי. תאונה ממילא אינה אירע נעים מאליו, ואל עוגמת הנפש הזו מתווספת הוצאה הכלכלית – תיקון הרכב, החלפתו והוצאות בגין פגיעות גוף ואפילו פגיעות נפש, עבור מי שהטראומה חרטה בנפשו פחדים – אפילו אם אלו פחדים שמונעים מאותו אדם לנסוע שוב במכונית עם אותו הנהג או לנהוג בעצמו. ביטוח רכב אינו יכול למנוע זאת, אבל לפחות נועד לכסות את כל הפגעים הללו, מבחינה כלכלית.

לא תמיד כדאי להפעיל את הביטוח לרכב
גם אם קיבלתם מחיר של ביטוח רכב הכי זול שיכולתם לקבל, עדיין ישנה משמעות לעניין; בזמן אמת, בדרך כלל כדי להפעיל ביטוח רכב מכל סוג, יש לשלם דמי השתתפות כל שהם. תפקיד דמי ההשתתפות האלו הוא לשמש כסכר לתביעות ביטוח על סכומים נמוכים, ולהרתיע אנשים מלהפעיל את הפוליסה. באופן שולי, יש בכך גם מסר שאמור להרתיע מפני הונאת ביטוח.

דמי ההשתתפות מושפעים מהמחיר של הפוליסה
בדרך כלל מדובר במעין נדנדת מחירים: במידה ומחיר הביטוח רכב זול, כנראה שצריך לבדוק את דמי ההשתתפות העצמית – במידה ותיאלצו להפעיל את הביטוח לרכב, כנראה שזה יעלה במחיר יקר של דמי השתתפות גבוהים, ולהיפך – ויש אפשרות גם לבטל את דמי ההשתתפות.

דמי השתתפות עצמית בהתאם למחיר הרכב
גובה הנזק שנעשה לרכב משפיע על תקרת הביטוח שיכולה להשתנות בכל מקרה ביטוח, אולם דמי ההשתתפות העצמית נשארים יחסית קבועים בכל הפעלה של הביטוח. חשוב לעיין בחוזה הביטוח ולהחליט מתי כדאי להשתמש באותו מוצר שמשלמים בעבורו אלפי שקלים בשנה – ובדרך כלל לא משתמשים בכל אחד מאלו בפועל.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר