ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חידושים בפוליסה של הביטוח המקיף

בשנים האחרונות, לאור תלונות חוזרות ונשנות של הציבור למבקר המדינה ולמפקח על חברות הביטוח, הבינו אלו כי יש בעיה בתחום הביטוח המקיף. לכן, הוחלט בשל כך, כי יש להקשיח אתך סעיפי החובה בביטוח זה ולשנות אותם. שינויים אלו חייבים להיכלל בכל ביטוח מקיף החל משנת 2009.

השתתפות עצמית בהתאם למצב הנהג
תאונות דרכים, לצערנו, מתרחשות בארץ ולא מעט. לעיתים מדובר באשמתו של הנהג, לעיתים זה נהג אחר אשר עליו חלה האשמה, ובכל מקרה קיים נזק שעל חברות ביטוח לכסות. כדי לעודד נהגים זהירים, החליטה המדינה כי נהג אשר היה מעורב בתאונה מבלי שהייתה זו אשמתו אלא אשמתו של צד שלישי ובתנאי שהיה במצב פיכח ועירני, ישלם השתתפות עצמית פחותה יותר בהשוואה להשתתפות העצמית שתחול באותו מקרה על נהג שנתפס נוהג בשכרות. למעשה המדינה מתירה הבדלים בסכומי ההשתתפות העצמית של עד 5 אחוז הבדל כלפי מעלה.

פירוט חישובי ערך והשתתפות עצמית
 עוד חובה אשר חלה החל משנת 2009 על חברות הביטוח נוגעת לאופן חישוב ערך הרכב וכיצד ניתן הכסף במקרה של גניבה. עד שנכנסו השינויים בחוק, לא כל חברות הביטוח שמרו על שקיפות לגבי חישוב זה.  אך עם החלת השינויים של החוק, כל חברות הביטוח מחויבות להציג חישוב מדויק של ערך הרכב, וכן כיצד מחושבת ההשתתפות העצמית במקרים שונים. זאת, לאחר שמבוטחים רבים התלוננו על חוסר השקיפות ואי הידיעה כיצד מחושבים פרמטרים אלו במקרי חירום.
 
אין יותר חידוש אוטמטי של הביטוח
 עוד חידוש שנכנס בתיקוני חוק הביטוח, נוגע לכך שאין לבצע עדכון והחלה אוטומטית של פוליסת ביטוח לאחר תום השנה בה הביטוח תפס. על חברת הביטוח לבקש במיוחד את רשותו של המבוטח לכך ואף להציג בפניו את הפוליסה החדשה שתוכנס עבורו באם יסכים.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר