ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

האותיות הקטנות בפוליסת ביטוח רכב

פוליסת ביטוח רכב – אתם לא יכולים לבחור בין לעשות אותה או לא; אין כאן עניין של ברירה – אלא ברירה חכמה בביטוח רכב חובה. כל מי שיש לו רכב מחויב לעשות ביטוח חובה – ולגבי הביטוחים המשלימים עדיין אפשר לבחור ולהצביע ברגל – איזה ביטוח רכב רוצים לקנות למשך השנה, כדי שגם אם חס וחלילה הרכב נקלע לתאונה או שסובל מנזק בעקבות זאת, הרכב יטופל והמבוטח יתוגמל בהתאם למידת השקעתו. בדרך כלל, חוסר הידע של המבוטחים בתחום עלול להוביל להפסדים או לעריכת פוליסה בלתי משתלמת.

איך יודעים להבחין באותיות הקטנות של פוליסת ביטוח רכב?
רצוי להיות מוכנים לאותן אותיות קטנות שנמצאות שם בפוליסה, אפילו אם לא רואים אותן; ישנם מושגים בביטוח רכב אשר מצריכים היכרות עם כל הסעיפים והזכויות של המבוטח בביטוח רכב. האינטרס של חברות הביטוח הוא לקבל תשלום חד פעמי וגדול של המבוטחים או להשתמש בעצלותם לקרוא ולהבי ן את התכנים, בעוד שמי שלא משחק לידי האינטרס הזה יכול להפיק את מלוא התועלת כמבוטח או כלקוח.

מה כוללת פוליסה לביטוח רכב?
השאלה המתבקשת היא מה כוללת פוליסה מכל סוג לביטוח רכב. בביטוח חובה הפיצוי יהיה שונה מאשר בביטוח מקיף או בביטוח לצד שלישי. מצד שני ישנם עקרונות חוזרים בכל פוליסה, כמו למשל דמי השתתפות עצמית, דמי איכון פוליסה ועוד.

האותיות הקטנות
בביטוח רכב האותיות הקטנות מכילות את כל אותן האפשרויות להפעלה של הביטוח בזמן אמת ולקבל את מרבית ההחזרים האפשריים. לפעמים האותיות הקטנות אחראיות לסרוב של חברת הביטוח להפעיל את הפוליסה. משום כך רצוי להכיר את מסגרת גבול האחריות של הפוליסה, מה דמי ההשתתפות בכל סעיף והאם ניתן להגדיל זאת.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר