ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח הרכב במחיר משתלם

חברות הביטוח מציעות את אותם סוגי פוליסת ביטוח אך כל חברה יש לה תנאים אחרים לביטוח ובהתאם לכך גם מחירים שונים. חברות עוסקות במסגרת עבודתן בהערכת סיכונים כדי להימנע ככל האפשר ממצבים בהם יאלצו לשלם פיצויים גבוהים. מחיר הפוליסה מושפע מאופי הנהג, מההיסטוריה שלו כנהג בכבישים ובמקרים של ביטוח מקיף גם בשנת הייצור הרכב, בדגם ובוותק שלו על הכביש.

אפשרויות לביטוח הרכב
החוק במדינת ישראל מחייב בביטוח חובה כדי להגן כלכלית מפני מצבים של פגיעה גופנית שדורש טיפולים רפואיים יקרים, אך ביטוח החובה לרכב אינו מכסה נזקים לרכבים המעורבים או מקרים של גניבות וחבלות אחרות, לכן חברות הביטוח מציעות גם את האפשרות לביטוח צד ג וביטוח מקיף. ביטוחי צד ג מיועדים לכיסוי כלכלי לנזקים במקרה שרכב נוסף מעורב בתאונה והביטוח המקיף מציע כיסוי כולל הכל- נזקים, חבלות, גניבות, אסונות של הטבע וכדומה.

שיטות להוזלת הביטוח
איך אדע איזה ביטוח מתאים לי? בחירה נכונה בפוליסת ביטוח צריכה לשלב בין תנאים נוחים למחיר משתלם וניתן לוודא זאת על ידי הבנת סוגי הביטוח, הגורמים שמוזילים את העלויות והתאמת הביטוח הנכון לרכב. השיטה הראשונה שעוזרת בהורדת מחיר הפוליסה היא הבנת רמת הכיסוי הרצויה. בנוסף חברות הביטוח מציעות הנחות לנהגים זהירים, לאנשים בביטוח קולקטיבי ולשומרי שבת (כי רמת הפעילות בכביש יורדת).

התאמה בין הרכב לביטוח
פולסיה מקיפה מציעה כיסוי משתלם אך העלות יקרה ואם שווי הרכב אינו יקר במיוחד או שהרכב בעל וותק עשיר על הכביש, ייתכן שלא יהיה צורך בביטוח מקיף. מומלץ לבצע השוואה של מחירי ביטוח כי במידה ויש ברשותכם רכב ישן תוכלו להוזיל משמעותית את עלויות הביטוח בכך שתסתפקו בביטוח צד ג (בנוסף לחובה).

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר