ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

שלילת רישיון מקשה על רכישת פוליסת ביטוח רכב. מדוע?

מחיר הנוחות שבנסיעה ברכב אינו מסתכם בגובה התשלום החד פעמי (או התשלומים) בהם רוכשים את הרכב, או משתמשים בו במסגרת השכרת רכב לטווח זמן ארוך. מלבד ההוצאות המובנות מאליהן – הכוללות בין היתר החלפת חלקים שנשחקו או נפגמו מכורח הבלאי הטבעי שלהם או תאונה, הוצאות שקשורות בשכלול הרכב – לרבות תשלום קבוע על הדיבורית, שטיפת הרכב וטיפולי מוסך שונים ותקופתיים, הרי שישנם תשלומים קבועים עליהם לא ניתן לוותר: טסט לרכב, רישיון הרכב וביטוח חובה. מלבד אלו, רצוי להשקיע בו אף יותר, כדי להפיק ממנו יותר.

לרישיון הרכב יש תפקיד ברכישת פוליסת ביטוח רכב
על מנת לרכוש את הביטוח לרכב – לרבות ביטוח חובה ושאר ביטוחים, יש למלא את התנאים – בין היתר התנאים של חוק הביטוח, ושל החוק במדינת ישראל. מי שאין לו רישיון לרכב בתוקף, אמור לחדש את רשיונו ורק לאחר שהתוקף בר קיימא, ניתן לרכוש פוליסת ביטוח רכב. ומה לגבי הרישיון הפרטי של הנהג? כאשר לנהג אירעו שלילות רשיון כשלוש שנים לפני כן, מחיר הפוליסה עולה, או שחברת הביטוח לא מוכרת פוליסת ביטוח עבור נהגים בעלי פרופיל זה.

השלכות של שלילת רישיון נהג
שלילת הרישיון של נהג, שאירעה לרוב משום שהנהג היה מעורב בעבירה על החוק, ומשמעה סכנה – לנהג או לסביבתו – לרבות נהיגה בשכרות, עלולה לעלות במחיר ייקור פוליסה מאות שקלים מעל למחיר הבסיסי, או לכך שהנהג יאלץ לרכוש את הפוליסה מביטוח הפול פוליסה יקרה ביותר עם תוספת לביטוח מקיף ותוספת מחיר לביטוח חובה.

יש לכל פוליסת ביטוח תמחור שונה
פוליסות ביטוח רכב מתומחרות באופן שונה בין כל הנהגים, כשהשוני במחיר הוא תוצאה של גורמי הסיכון השונים כפי שחברת הביטוח משקללת אותם. שלילת רישיונו של נהג – היא סיבה לייקור הפוליסה, כשעושים לביטוח חובה השוואה או לביטוח המקיף.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר