ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיסוי מקיף בביטוח הרכב

השוק בארץ מציע מגוון חברות המציעות אפשרויות ביטוח רכב לנהג הזהיר וכל ביטוח מקנה לנו כיסוי אחר. הבנת סוגי הביטוחים השונים והכיסויים שהם מציעים מאפשרת לנו לדעת מה רמת הכיסוי לה אנחנו באמת זקוקים ולחסוך המון זמן וכסף.

כיסוי לתאונות דרכים
החוק מגדיר תאונה כמצב בו נגרם נזק לגוף כלשהו כאשר הרכב בנהיגה או בעמידה במקום. לכן, ביטוח המציע כיסוי לתאונות דרכים צריך לכלול גם מצב בו התאונה היא עם רכב חונה. עם זאת, במקרים כגון כחלק פעילות טרור, כאשר הרכב הנפגע חנה במקום מותר, פגיעה באדם אחר ללא קשר לפגיעה בתאונה, פגיעה בכוונת תחילה, בזמן פריקה/טעינה לרכב או בזמן בו הרכב בטיפול במוסך- החוק לא מכיר בתאונה.

חברות ביטוח- פיצויים
חברות הביטוח נצמדות להגדרת החוק לתאונה ולכן כאשר התאונה היא במסגרת פשע, בכוונת תחילה, הרישיון לא היה בתוקף או הרכב היה לא בשימוש בעליו- חברת הביטוח לא תשלם פיצויים. בנוסף, אדם שנסע ברכב בזמן התאונה וידע שהנהג לא בעל הרכב ולא קיבל את אישורו, גם הוא לא יזכה לפיצוי כספי. כיסוי מחברת הביטוח תלוי גם בפוליסה ונהיגה ללא ביטוח בכלל, מעמידה את הנהג בסכנה לשלילת רישיון ואף במקרים מסוימים מאסר בכלא.

פוליסות ביטוח- אפשרויות לכיסוי נזקים
ביטוח חובה מכסה פגיעה בגוף  אך חברות הביטוח מציעות לכל אותם מקרים לא נעימים, ביטוחי רכב צד שלישי - למקרים בהם בזמן תאונה רכוש של אדם אחר נפגע. חשוב לדעת כי אין זה מכסה נזקים שנגרמו לרכב של המבוטח עצמו או במקרה של גניבת הרכב. ביטוח מקיף יכסה  את כל הנזקים האפשריים בתאונה וגם במצבים קיצוניים כגון אסונות טבע (למעט רעידות אדמה). המחירים משתנים מחברה לחברה אך חשוב לא לפחד לחשוב קדימה ולבחור בביטוח עם כיסוי רחב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר