ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הכרת הפרמטרים המרכיבים את עלות ביטוח חובה

אדם שיש לו כלי רכב ומחויב לעשות ביטוח חובה, אינו יכול לנהוג או להחזיק ברכב ללא ביטוח חובה – על כן הוא ירכוש בכל מקרה ביטוח כזה, השאלה מה הם התנאים שבביטוח זה, לעומת המחיר שמשלמים עליו. הרי כל מבוטח יכול לפתוח את אתר האינטרנט הממשלתי בו ישנו מחשבון ביטוח חובה, ולמצוא את הביטוח הזול ביותר. מצד שני, ניתן לפצח שיח ביחד עם נציג חברת הביטוח, ולהבין במה כרוכים תנאי הביטוח – כמה פיצוי ניתן לקבל עבור הפעלת הביטוח בזמן אמת ומכמה דמי השתתפות יהיה להפרד.

איך קובעים את מחיר הפוליסה?
מחיר ביטוח חובה לרכב יכול להשתנות באופן תדיר על פי הנתונים שזורמים אל האקטוארים של חברות הביטוח ואנשי הערכות הסיכונים. מחיר הפוליסה נקבע באופן עקרוני בכל שלושת סוגי הביטוחים לרכב על פי פרמטרים עקביים ואחידים למעט הרחבות, אותן ממילא לא ניתן לעשות בביטוח חובה. מחיר הפוליסה יקבע כנמוך יותר אם פרופיל הנהג או בני גילו נוהגים באורח זהיר יותר ופחות תובעים את חברות הביטוח.

במה תלוי מחיר ביטוח חובה לרכב?
מחיר ביטוח חובה לרכב תלוי במאפיינים של הרכב המדובר- סוגו (פרטי, מסחרי, דו גלגלי וכו´), נפח המנוע שלו, האם יש בו כריות אויר ותדירות השימוש בו. גם מאפייני הנהג נכללים בתמחיר: לוקחים את המאפיינים של נהג בעל פרופיל ה"קצה" כמו למשל גיל הנהג הצעיר ביותר או ותק הרישיון הקצר ביותר. גם אם היו לו תביעות ביטוח או שלילות רישיון בשלוש השנים הקודמות לכך – המחיר ינסוק פלאים.

איך למצוא את הפוליסה המתאימה?
מי שמחפש ביטוח זול לרכב ומצד שני מעוניין בהחזרים גדולים ככל שניתן, חייב לעשות בירור והשוואת מחירים ותנאים לפני שהוא רוכש את הביטוח, כמעט באופן "עיוור". ניתן להתקשר למספר חברות הביטוח שמופיעות בסולם המחירים במחשבון, ולעשות השוואה ביניהן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר