ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חובת הצגת פרטים בעת רכישת ביטוח רכב

כפי שביטוח רכב אינו סתם עוד ביטוח, אלא שהוא ביטוח שמתבקש מידי החוק לכל מי שנוטל לידיו הגה – ישנם נהלים שנקבעו במכוון לכל פוליסות ביטוח רכב ועל פי חוק הביטוח כדי לנהל אירוע של תאונה, בו ישנו צד מזיק וצד ניזוק. לתאונת דרכים או לנזק לרכב ישנן השלכות משפטיות, כל עוד ישנה עמידה בתנאי החוזה כפי שנקבע מראש. רבים אינם מקפידים על חובה זו של הצגת הפרטים של המבוטח ושל פוליסת הביטוח שלו – בין אם הם מסרבים לעשות זאת או בין אם הם מציגים פרטים שגויים או מסולפים.

הצגת פרטי ביטוח על פי חוק
החוק מחייב מכל מי שמעורב בתאונת דרכים להעביר פרטים בין המעורבים בתאונה, כדי שחברות הביטוח תוכלנה לטפל באירוע – ולייצג את המעורבים. ישנה חובת גילוי של כל הפרטים – אין להציג פרטים מסולפים או שאינם נכונים – משום שזה עלול לפגוע בסיכויים מבוטח או באחד הצדדים לקבל את שמגיע להם כפיצוי.

אי מסירת פרטים נכונים לחברות הביטוח
אחרי שהמבוטחים טרחו להשיג ביטוח חובה הכי זול, סביר להניח שלא יעדכנו את חברת הביטוח בתאונות כאלו ואחרות במידה וממילא לא היה שימוש בפוליסת הביטוח. מאידך, חברות הביטוח אשר יכולות לשים ידן במקומות הנגישים לכך ולשפוך אור על היסטוריית התאונות של כלי הרכב מגלות – במוקדם או במאוחר – אם לרכב הייתה היסטורית תאונות עשירה.

מה קורה כשמבוטח לא מעדכן את חברת הביטוח?
ישנה אפשרות לבדיקה – באם התרחשה רשלנות או ניסיון להונאת חברת הביטוח כדי להשיג ביטוח רכב זול. על פי תקדימים משפטיים, אותם מבוטחים עלולים להישאר קרחים מכאן ומכאן, כשבית המשפט יפסוק על פי הראיות שברשותו, האם העלמת הפרטים נעשתה במכוון – ומכאן גם הזכאות על פי חוק להחזרים או לא.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר