ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הצעות לביטוח רכב זול

אתם ודאי לא מחפשים עוד הוצאה מיותרת בגובה של אלפי שקלים לשנה. השאלה העולה מכאן, היא האם ביטוח רכב אכן נחשב ל"הוצאה מיותרת" ,כל שכן אין בה שימוש עד אשר מגיעים ל"רגע האמת" שממנו נמנעים – רגע התאונה או הפגיעה ברכב. אילולא הפעלת הביטוח, הכסף שהושקע בו עלול לרדת לטמיון, וכביכול לא היה להשקעה בו משמעות. מצד שני, כל עוד לא היה בו שימוש בשנה הקודמת (אבל כן היה ביטוח לאורך שלוש השנים האחרונות בבעלות אותו מבוטח) אזיי הוא יעלה זול יותר.

כל נהג חייב לבטח את עצמו בביטוח חובה
לכל נהג חייב להיות ביטוח חובה לרכב. הביטוח יסוב סביב אותו רכב, ויכלול את המאפיינים של כלל הנהגים הקבועים שנוטלים אותו לשימוש. אפילו נהג ארעי ברכב חייב לודא שהביטוח מעניק לו "כיסוי", אולם חברות הביטוח עצמן אינן חייבות לבטח מאליהן את הנהגים; מבחינה זו, נהגים שנחשבים למסוכנים בעיני חברת הביטוח ישלמו יותר עבור הפוליסה.

ביטוח מקיף – למה זה עדיף?
ביטוח מקיף נחוץ כדי לנסוע בראש שקט. בכל מקום שבו תהיו, חברת הביטוח תוכל להגיב לקריאה, ולהגיע בתוך טווח הזמן כפי שסוכם באמצעות הפוליסה מראש. הביטוח המקיף יכסה מחיר שישולם בגין נזקי פגיעה ברכב עצמו מסיבות שונות וגם יכיל ביטוח צד שלישי בסיסי.

ביטוח זול, מה הוא מציע?
למחיר אין תמיד משמעות שווה לתמורה שיעניק, מדובר על מוצר שירותי שמתומחר בכל חברת ביטוח אחרת, ורצוי להבין היכן טמונות ההזדמנויות להשיג פוליסת ביטוח רכב זול יותר. כדי להשיג כזה מחיר טוב, רצוי לעשות השוואות מחירים בביטוח ולעמוד על התנאים – כשרצוי לא לוותר על כל תנאי אפשרי והטבה שנתן לקבל מנציגי הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר