ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ההשלכות של נהיגה ללא ביטוח

למרות שהחוק מחייב כל נהג בביטוח חובה, לא מעט אנשים מחליטים לנהוג "בסודיות" ללא ביטוח, מתוך הטענה שכך הם חוסכים בעלויות הרכב וכל עוד הם שומרים על עצמם, אין סיבה לשלם על הביטוח. השיקול הוא תמיד כלכלי ותמיד מוטעה, מכיוון שאין לשיקול זה חשיבה קדימה ואין הערכה נכונה של סיכונים. במאמר זה נסביר על מטרת ביטוח חובה לרכב, עמדת החוק והעונשים הכרוכים לעברייני תנועה.

חשיבות ביטוח לרכב
רובנו לא זקוקים להסבר מעמיק על חשיבות ביטוח רכב חובה. פוליסת חובה נועדה כדי להגן על האזרח ולהקנות לו בטחון כלכלי להוצאות רפואיות במקרה של תאונת דרכים. ייתכן שיש נהגים שמרגישים שאין הם זקוקים לתמיכה זאת, אך מדובר לעתים בהוצאות של עשרות אלפי שקלים ועדיף לא לשחק רולטה כעל המשקל שמים את הבריאות הגופנית.

התייחסות החוק לעבירה
בדרך כלל העונש יהיה קנס אך מדובר במצב אידיאלי מכיוון שאם אדם מעורב בתאונת דרכים, בין אם באשמתו או לא, אי החזקת ביטוח לרכב יחמיר את העונש הכספי במקרה הטוב. במקרה מצער בו יש צורך בטיפול רפואי, נהג ללא ביטוח רכב יאלץ להתמודד עם הוצאות רפואיות כמו גם תביעות משפטיות מטעם שאר המעורבים בתאונה, ללא הגנה וסיוע של חברת ביטוח.

מקרים שגוררים עונש מעצר
אגדות עירוניות מספרות על עונש מעצר על נהיגה ללא ביטוח, אך לרוב הענישה תהיה קנס והעונש על העבירה לא יהיה מעצר. עם זאת, אם הנושא מתגלה לאחר תאונת דרכים, זה עלול לשנות את רוח הדברים. במקרים של תאונה, במיוחד עם הרוגים יש צורך בייעוץ עם עורך דין לתעבורה, מכיוון שהפרת החוק בנוגע לביטוח הרכב לא תורמת למצב ומשאירה את הנהג חשוף לתביעות ביטוח רכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר