ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מספר נקודות חשובות בהקשר לביטוח הרכב שלכם

עבור רבים, הביטוח לרכב מתמצה בשני ענפים: ביטוח נגד פגיעות גוף וביטוח לרכוש. למעשה, ישנן שלוש פוליסות לביטוח רכב, כאשר אחת מהן היא פוליסה שלא ניתן לוותר עליה: ביטוח חובה ממשלתי, אשר אחראי להשיב כספים בגין פגיעות גופניות לנהג הרכב, לנוסעים שנסעו בזמן התאונה ברכב המבוטח ולהולכי רגל. השתיים האחרות אלו פוליסות הביטוח המקיף והצד השלישי. שתי הפוליסות האחרונות אלו פוליסות לביטוח רכוש, כשהביטוח לצד שלישי יכול להגיע אוטומטית עם פוליסת ביטוח מקיף. המקיף – מעניק החזר כיסוי על פגיעות ברכב, ואילו צד שלישי מעניק החזרים בגין פגיעה בגורם בעל רכוש.

ביטוח חובה – כיסוי בשני מישורים
ביטוח חובה הוא ביטוח שלא ניתן לוותר עליו. זאת, משום שהממשלה הכניסה אותו לחוק. נהיגה ללא ביטוח חובה נחשבת לעבירה – ואף יותר מכך, זוהי עבירה פלילית. על כן, רצוי שהפוליסה תהיה בתוקף, משולמת וכוללת את הנהגים הקבועים ברכב. אין להעניק מפתחות למי שאינו כלול תחת הכיסוי שסוכם עליו בפוליסת הביטוח.
 
למה כדאי שיהיה ביטוח לצד שלישי?
דווקא כאשר הביטוח הזה אינו חובה לפי החוק, רבים מתעקשים על עשייתו, משום שאין לדעת מתי נקלעים לתאונת דרכים ובה עלולים לגרום לנזק לרכושו של אחר. זו יכולה להיות אפילו יציאה גרועה מחניה ועיקום הפח של הלקסוס שחונה ליד, או פגיעה עקב אי שמירת מרחק.
 
הביטוח המקיף – אחד הביטוחים הנפוצים ביותר
ביטוח רכב מקיף הוא ביטוח רכב נפוץ, אחרי ביטוח חובה (שאותו יש לעשות ממילא לכל רכב). הביטוח הזה מעניק פיצוי על נזק שנעשה לרכב של המבוטח ללא שאלת "מי אשם". גם אם האשמה חלה על המבוטח – וכל עוד עמד בתנאי הביטוח – יקבל פיצוי על גניבת הרכב, על חבלה בזדון בו, על נזק מתאונת דרכים, שיטפון ונזקי טבע שונים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר