ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחירים של ביטוח מקיף בישראל

פוליסות הביטוח נועדו על מנת להעניק כיסוי, על אחת לסוגה, בתחומים שונים. אם ביטוח חובה הינו ביטוח עבור כיסוי של נזקי גוף, הרי שהביטוח המקיף הוא ביטוח הרכוש, והוא כולל פוליסת ביטוח נוספת – את הביטוח לצד שלישי, לרוב באופן אוטומטי, כלומר – מי שרוכש את הביטוח המקיף נהנה גם מכיסוי של צד ג´, אולם ברמת כיסוי נמוכה ובסיסית, אלא אם בחר להרחיב זאת. ביטוח מקיף הוא ביטוח היקר מבין השלושה, והיות שלא מחייבים לעשות אותו, יש מי שנמנע מלשלם את דמי הפוליסה שיכולים להחשב דווקא מחיר זול יחסית לרמת ההוצאות במקרה של תאונה.

האם ניתן לקצץ באלפי השקלים?
כשמדי שנה מבוטחים בוחרים לשלם אלפי שקלים לביטוח המקיף בתקווה שלא יקרה מקרה ביטוח דווקא, ישנה משמעות לחתירה להשגת הנחה. בעוד משווים את המחירים בין 2- 3 חברות הביטוח, מוצאים את היתרונות ואת החסרונות ובודקים לעומק כמה משלמים ועל מה בדיוק. נכון, ניתן לקצץ באלפי השקלים גם כמה מאות, אולם השאלה היא מה מחיר הקיצוץ והאם חבילת הביטוח טובה.

מה כולל ביטוח מקיף לרכב?
ביטוח מקיף לרכב כולל את התנאים הבסיסיים – פיצוי אודות גניבת הרכב, אודות תאונת דרכים לפי ההגדרה, פיצוי על נזק משיטפון, שריפה או נזקי טבע וחבלה ברכב בזדון. ניתן להוסיף, דרך הביטוח לצד שלישי, הרחבות נוספות כמו למשל שירותי גרר ודרך, קבלת רכב חלופי, שירות VIP, כינון הפוליסה ועוד.

איך לקבל הצעת מחיר לביטוח מקיף?
הצעת מחיר עבור ביטוח מקיף ניתנת מכל חברת ביטוח בנפרד; יש להשאיר פרטי התקשרות בעמוד להשוואת מחירי ביטוח, ולהמתין לחזרה של מספר נציגי חברות. ההצעות המתחרות ביניהן מאפשרות למבוטח לראות בבהירות מה ירוויח אצל אחת ומה יפסיד אצל אחרת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר