ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית אוקטובר 2013

יכול להיות שבחודש אוקטובר הקרוב יעלה הצורך לחדש את הביטוח לרכב, ביטוח חובה שמחויב על פי חוק. התעריפים של הפוליסות הללו מותאמים על פי סוג ה"שחקן" שעומד מול חברת הביטוח, כשבמקרה הזה מדובר על שחקנית בת שמונה עשרה שמחזיקה ברישיון נהיגה מזה שנה. כמה ניסיון באמת יש לה בשטח? איך חברת הביטוח תופשת את אותו הניסיון? התשובה היא שישנם חישובים שונים שקושרים את הניסיון ואת הסטטיסטיקה שעליה נשענת חברת הביטוח אודות נהגים או נהגות בני גילה של אותה הנהגת, בצירוף נתונים נוספים – כמו למשל עבר ביטוחי או סוג הרכב.

מערכת של מחירי פוליסות ביטוח חובה
יש להזין את נתוני הנהגת למחשבון ביטוח חובה ולמצוא את המחירים של פוליסות החובה שתוצענה לנהגת. התמחיר נשען על נתונים אלו: הנהגת היא בת שמונה עשרה ויש לה ניסיון של שנה על הכביש, ללא עבר ביטוחי מסוג הרשעות בביטוח או שלילות רישיון. הנהגת משתמשת ברכב בעל מנוע מסוג בנזין, נפח מנוע 1,300 סמ"ק, המערכת לנעילת גלגלית קיימת אולם רק מערכת זו. יש שתי כריות אויר ברכב ושימוש הרכב הוא רגיל.

מתחיל מ- 3,108 ₪
המחיר המינימלי לרכישת ביטוח חובה עבור אותה נהגת הינו 3,108 ₪, כפי שמציעה מגדל חברת ביטוח, כאשר מגדל לרוב מציעה את הפוליסות הזולות באופן יחסי עבור הנהגים החדשים. המחיר היקר ביותר שיוצע לאותה הנהגת עומד על 3,674 ₪, כאשר שבע מחברות הביטוח תצענה את המחיר הזה עבורה. חשוב לברר למה כדאי לבחור דווקא בפוליסות במחירי הביניים ולהשוות בין אלו לפוליסה הזולה יותר של מגדל.

מחיר יקר – איך ניתן להוזיל?
המחירים יקרים ממילא, ומתחילים בסכום העולה על כשלושת אלפי שקלים, רק כדי "להכנס למשחק" ולנסוע בכבישים. ניתן לנסות ולהוזיל דרך ביטוחי רכב קולקטיביים כמו למשל דרך מקומות עבודה או חבר לעובדי מדינה, בהתחשב בכך שמי שישלם על הפוליסה יהיה כנראה ההורים שגם ישאילו את הרכב לנהגת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר