ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב זול

עם איזה רכב אתם נוסעים? אתם יכולים להשיג תמיד ביטוח רכב שהוא זול יותר ממה שמציעים לכם בפעם הראשונה, הכול עניין של גישה; האם אתם רוכשים חתול בשק, ולוקחים את הפוליסה AS IS מבלי לבדוק מה בפנים, או שהאם אתם רוצים להבין כל פרט ופרט שנמצאים בפוליסה? במקרה השני, תוכלו לערוך השוואת מחירים בין 2-3 הצעות של חברות ביטוח שונות והגיע למסקנה החשובה – היכן לבטח את הרכב למשך שנת הביטוח הבאה. תהא האופציה אשר תהא, ביטוח רכב זול חייב להיות גם משתלם, אחרת עדיף לשלם עליו יותר.

מתי ביטוח לרכב יהיה זול?
ביטוח רכב יהיה זול בזמן שהנהגים ברכב זהירים, ומהווים כמה שפחות סיכון עבור חברת הביטוח לתביעת ביטוח. היות שחברות הביטוח מעוניינות למשוך יותר ויותר מבוטחים כאלו, תצענה מחירים זולים, אולם חשוב לראות אם אין כאן עיבוד של הפוליסה כך שלא תשתלם ללקוח, ההחזרים יהיו מעטים ביותר מלכתחילה ואילו דמי ההשתתפות העצמית יהיו יקרים.

ביטוח חובה זול
לפחות בביטוח חובה, ניתן לבדוק אונליין מחירים, לאחר הזנת פרטי נהגים קבועים ברכב ופרטי רכב. התוצאות שמתקבלות במחירון ביטוח החובה מדורגות מן המחיר הזול ביותר אל היקר, אולם לא מפרטים לעומק לגבי כל סעיף – תקרת ביטוח ודמי השתתפות עצמית, לכן חשוב להרים טלפון לחברת הביטוח ולקיים שיחת בירור בנושא.

ביטוח מקיף זול
ביטוח מקיף זול? הכל באופן יחסי כמובן. ביטוח מקיף שעלותו מסתכמת באלפי שקלים לשנה, אינו דבר מובן מאליו אולם מוסכם כי הוא חשוב לא פחות מביטוח חובה. כדי לגרום לו להיות משתלם וזול חשוב להכיר כמה מושגים בסיסיים בתחום הביטוח, וללמוד את השטח. השארת פרטי התקשרות לנציגי חברות הביטוח היא לפעמים כל מה שצריך לעשות כדי שחברות הביטוח תחזרנה אחריכם במחירים שעליהם ניתן גם להתמקח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר