ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה הכי זול

תאונות הדרכים בישראל, המהוות חלק בלתי נפרד מנופיה השגרתיים, יצרו את הצורך שבהבטחת תנאיהם הסוציאליים של נפגעיהן. זכות ערכית זו מתאפשרת מדי יום באמצעות קיומו של ביטוח החובה לרכב, אשר כמשתמע משמו- מחויב לרכישה על ידי כל המבקש לנהוג בכבישי המדינה. עובדה זו אמנם מוחלטת, אך אין בה בכדי לקבוע מחיר אחיד עבור רכישתו.

ביטוח חובה לרכב- למה וכמה?
בהגדרתו, "מכסה" ביטוח החובה על כלל הפגיעות הגופניות והנפשיות העשויות להיגרם עקב תאונת דרכים. זאת, באמצעות מתן טיפול רפואי הולם ופיצויים כספיים מתאימים לבעל הפוליסה ולאחרים העלולים להיפגע תוך כדי ועקב נהיגתו- הולכי רגל, נוסעים או נהגים אחרים. הרפורמות המשפטיות בתחום ביטוח הרכב גרמו לכך שעלות הפוליסות השונות, וביניהן ביטוח צד ג´, ביטוח מקיף וכאמור ביטוח חובה- אינה מוכתבת על ידי הממשלה. עם זאת, קיימים פרמטרים מסוימים אשר עליהם נשענת עלות הפוליסה, כגון גילו של הנהג הצעיר ביותר העושה שימוש ברכב המבוטח, וותק רישיון הנהיגה שלו, שלילות ועברות תנועה בקרב הנהגים הקבועים במכונית ומדדים נוספים כמו סוג הרכב ומצב תקינותו.

ביטוח חובה הכי זול- הכיצד?
התחרות החופשית שמאפיינת את תחום ביטוח הרכב בשנים האחרונות מציעה יתרונות לרוב. כך, למעשה, לא עוד האדם הפשוט המבקש לבטח עצמו רודף אחר חברות הביטוח, אלא אלה האחרונות הן אשר נאותות להילחם על ליבו- ועל כספו- של כל לקוח פוטנציאלי. לאור תנאים אלה, מעניקה השוואת מחירים את האופציה המיטבית לבחירתו של ביטוח החובה הזול ביותר. אנו מציעים עבורכם את ביצועה של השוואת מחירים פשוטה, אמינה ומעל לכל- חינמית. אז בצעו השוואת מחירים דרכנו והבטיחו לעצמכם ביטוח חובה אידיאלי בעלות מינימלית.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר