ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

טיפ למציאת ביטוח רכב טוב

מי שמעוניין למצוא ביטוח רכב טוב, עליו לדעת להבדיל בין מצב עדיף יותר ועדיף פחות על פי כללי הביטוח והתחבולות השונות שיכולות לקרות במסגרת עריכת פוליסת ביטוח רכב חדשה. נראה כאילו יש מגוון גדול של חברות ביטוח שכל אחת מהן מציעה יותר מפוליסת ביטוח אחת או מאפשרות אחת לרכוש ביטוח רכב מכל סוג. השוואת מחירים באמצעות אתרי אינטרנט היא אחת מן האפשרויות שמדללות את האפשרויות לחיפוש ובכך מקלות למעשה על בחירה בפוליסה מתאימה.

להתחיל להתעניין באשר למונחי ביטוח
חשוב להבין איך פועלת המערכת המשומנת של חברות הביטוח, ולאחר מכן לבחור את הפוליסה המתאימה. הצעד הראשון יהיה אפוא לקרוא דברים אודות פוליסות ביטוח מכל סוג – ביטוח חובה, מקיף וצד ג´. אחרי מחקר קטן אודות שינויים ורפורמות שונות שנעשו בשנים האחרונות, כדאי להבין שהמחיר לא מדד לטיב הפוליסה.

מה לברר כשמתקשרים להשוות מחירים?
בשיחה עם הנציג של חברת הביטוח, יש לברר לא מעט דברים, במטרה לחקור את הפוליסה עד הסוף מבחינת מחירים וגם החזרים וכיסויים בפוליסה. ראשית, את ביטוח החובה חייבים לרכוש וממילא הכיסויים זהים בכל פוליסה אולם ההחזרים – לא! כך יש לברר גם בביטוח המקיף עליו משלמים הרבה יותר וניתן גם לקבל הרבה יותר עם קצת מיקוח.

הפרשים של מאות שקלים בין הפוליסות
מי שמברר מוצא פערים של מאות שקלים בין פוליסה אחת לשניה. הפערים נובעים מסיבות שונות ורצוי לברר מדוע. במידה שביטוח אחד הזהה לשני עולה יותר, חשוב לברר מה מידת הכיסוי המירבי שחברת הביטוח תעניק בזמן מקרה ביטוח רכב, ומה דמי ההשתתפות שיושקעו בכך . רצוי לא לוותר על כל הפוליסות ולרכוש את כולן – לציין את כל מה שיכול להראות כי אתם נוהגים בזהירות וללא עבר ביטוחי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר