ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב אונליין

אם הנכם בעלי רכב כל – שהוא, ביטוח רכב צריך להיות חברכם הטוב ביותר. הוא חייב ללוות אתכם לכל מקום באשר תסעו, ותמיד "להשאר בלבבך" גם כשהוא חונה. ביטוח רכב חובה בא לפתור את הכיסוי הכספי לנזקים שנעשו כתוצאה מפגיעת רכבך, וזה אומר בין אם אתה נוהג ברכב או בין מישהו אחר, ואף אם אין נהג כלל ברכב. הן בגלל הצורך לזמינות סביב השעון והן לצורך שיפור חווית הלקוח מול החברה דרך השירות (שבדרך כלל זהו הכלי שאמור להוות יתרון של חברת ביטוח אחת על- פני אחרת בעידן שבו המוצר דומה מאוד, והשירות משתנה מחברת ביטוח לחברת ביטוח).

מה היתרון בביטוח רכב און ליין?
ביטוח רכב און ליין מציע לכם שירותי טכנאי מטעם חברת הביטוח ושירותי גרירה סביב השעון, 24 שעות ביממה לאורך כל השבוע, וזאת על- פי החלטה של המוקדן, כששירותי הגרירה הם שירות חיצוני לחברת הביטוח. עם שירות של ביטוח רכב און ליין תוכלו להתייעץ עם המוקדן בכל זמן שתרצו או להזעיק עזרה ראשונה לאוטו. זהו יתרון של חברות לביטוח ישיר על- פני השיטה המסורתית הישנה, שבה אתם מתקשרים לסוכן שהוא בעצם הגורם המתווך ביניכם לבין חברת הביטוח, והוא זה שדואג לרווחתכם.. אולם עד לשעה שמונה בערב.

ניתן לבצע גם את הרכישה של ביטוח רכב און ליין
חברות לביטוח ישיר מכוונות את הקהל לרכוש ביטוח לרכב באמצעות הרשת, וזאת על- ידי מתן הנחה לנרשמים לביטוח דרך אתר האינטרנט של החברה. באותן החברות לביטוח ישיר, זה כמו כפל הנחות- גם על ההרשמה עצמה (על אחת כמה וכמה אם רכשתם ביטוח רכב און ליין לשני ביטוחים בתקופות חופפות) וגם על סעיפי ביטוח שונים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר