ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - תמצאו אותו בכל בית

במדינה שבה חיים מעל לשבעה מיליון אנשים, לרוב בתי האב ישנן מכוניות צמודות – פרטיות, מדובר כאן למעשה על לפחות מכונית אחת או שתיים לכל בית אב. אם עושים חשבון פשוט – וזה עוד לפני שאנחנו מדברים ע אותן מכוניות מסחריות שמשמשות גם לעבודה, הרי שמגיעים לכך שביטוח רכב הוא אולי מוצר הביטוח מספר אחת בארץ, מעבר לכל ביטוח אחר – דירה, חיים, תאונות אישיות. העניין פה הוא לא רק המודעות לעניין, אלא כורך החוק. משנת 1970 ישנה חובה להחזיק בביטוח חובה לרכב בתוקף ומשולם אפילו אם הרכב חונה בחניה.

על מי חלה החובה בביטוח חובה?
ביטוח שכשמו כן הוא – חובה לבעלי רכב מנועי, הוא התעודה כי אותו בעל רכב ביטח כחוק את הנהג, את הנוסעים ואת הנפגעים בגופם מהתאונה שהרכב עשה. חוק ביטוח רכב מנועי החל את המסורת הזו, ושם מפורטים סוגי הרכבים המוגדרים כחייבים בביטוח זה. למעשה, כל רכב שיש לו רישיון ממשרד הרישוי ולוחית חייבים בביטוח זה.

הוצאות רבות שחלות על כל משק בית בישראל
מהצד של המבוטחים, מוצדק ככל שיהיה, ההוצאות על ביטוח חובה לפחות הן רבות. כל ביטוח עולה למעלה מאלף שקלים, וישנם מקרי ביטוח שעולים גם מעל לאלפיים או לשלושת אלפי שקלים בביטוח חובה, רק משום שמדובר בביטוח רכב לנהגים צעירים או לנהגים שבעברם כבר עשו תאונה או שתיים.

איך להתמודד עם אותן ההוצאות?
הכיס הממוצע לא יכול לאפשר לעצמו היום מותרות רבות מעבר למחיה. היות והוצאות תשלום ביטוח חובה לרכב הופכות להיות הוצאות חודשיות ניתן לפרוס אותן לתשלומים נוחים, ועדיין להוזיל את המחיר לאחר בדיקה בטבלת המחשבון לחישוב מחירי ביטוח חובה מטעם משרד האוצר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר