ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב היברידי

למרות הניסיון לעודד את השימוש ברכב היברידי, בשטח הביטוח לא נרשמו הוזלות מחיר, אולם הפוליסה אינה עולה גם יותר יקר מאשר פוליסת ביטוח רכב רגילה. הרכב בעל שני מנועים – האחד חשמלי אשר נמצא בדרך כלל בחלק האחורי של הרכב (ולכן גם תופס מעט מנפח הפגוש), והשני נמצא כרגיל בצידו הקדמי של הרכב. ברבים מהרכבים אפשר לנווט באמצעות כפתור כדי להפעיל מנוע אחד או אחר, אולם ברירת המחדל תינתן בדרך כלל למנוע החשמלי. עוד לפני שהרכבים הללו נמצאים מספיק זמן על הכבישים כדי להעריך את מידת הסיכון שבהם, חברות הביטוח לוקחות בחשבון פרמטרים נוספים.

אפיון של קהל רוכשי המכוניות ההיברידיות
זה לא משנה מה יהיה דגם המכונית, הרכב ההיברידי הוא בדרך כלל משפחתית או רכב מנהלים, אשר יירכש על ידי אנשים מבוגרים יחסית. המשמעות היא, שאותם נהגים מבוגרים יותר הם הנהגים הרגועים יותר על הכביש, אלו שינהגו באופן מחושב – ולכן יזכו למחיר ביטוח רכב זול יותר בדרך כלל.

כמה נוסעים עם הרכב?
לעתים הפרמטר של כמות הנסיעות והמרחק הוא הגורם לבעלי הרכבים ההיברידיים לבחור ברכב שכזה גרידא. במידה ובאמת אין ברכב הזה שימוש רב, הרי שרצוי לעשות בחירת ביטוח מקיף בחוכמה, ולברר קודם כל מי מעניק את המחיר הזול יותר כשאתם טוענים שאתם משתמשים פחות ברכב – הרי זה מוריד את הסיכויים להקלע לתאונות ולהפעיל את הביטוח.

אותם ביטוחים בדיוק
כדי לבטח את הרכבים ההיברידיים, יש לרכוש ביטוח חובה כנדרש בחוק. לאחר מכן, הביטוח המקיף עשוי להבטיח שיהיה כיסוי לנזק לרכב. הביטוח המקיף במקרה הזה נחוץ, משום שחלפים זהים עלולים לעלות יקר (מדובר ברכב היברידי – לכן ברור שמדובר ברכב משנות ייצור אחרונות).

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר