ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חושבים לרכוש ביטוח רכב- קודם כל בצעו השוואת מחירים

ההוצאות על ביטוח הרכב הן אחת מההוצאות הגבוהות אותם משק בית נאלץ לשלם חודש בחודשו. בחירת ביטוח בקפידה ותוך כדי שימת לב יכולה לחסוך מאות שקלים לחודש ואלפי שקלים בשנה. השוואת מחירי ביטוח רכב היא דרך מומלצת מאוד שנועדה להוריד בעלויות הביטוח ולקבל את הביטוח המתאים ביותר לכל מבוטח.

סוגי הביטוח הנפוצים
כיום יש שני סוגי ביטוח עיקריים, ביטוח החובה והביטוח המשלים. ביטוח החובה כשמו הוא, חובה. על פי חוקי מדינת ישראל כל רכב העולה לכבישי המדינה מחויב על פי חוק להיות מכוסה בביטוח חובה. ביטוח זה מכסה בפני עלויות שנגרמות כתוצאה מנזק פיזי ונפשי לנהג, ליושבי הרכב או למעורבים אחרים. הביטוח המשלים מתחלק לשניים, ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף. ביטוחים אלו נועדו לכסות בפני עלויות שנגרמו כתוצאה מפגיעה ברכוש.

עלויות הביטוח
עלויות ביטוח החובה נקבעות על פי מספר פרמטרים שקבועים בחוקי המדינה. הפרמטרים הם, גיל הנהג, מינו, הסטורית הנהיגה שלו, עבירות תנועה בעבר ועוד. חברות הביטוח כולן מחויבות לאותם גורמים ולכן התחרות ביניהן קטנה ומחירי ביטוח החובה הם פחות או יותר זהים. בביטוחים המשלימים המצב שונה, חברות הביטוח יכולות להחליט לבדן על הגורמים שירכיבו את עלות הביטוח ולפי זה הן יכולות לתמחר כל לקוח בצורה שונה. בביטוחים אלו קיים שוני בעלויות הביטוח בין החברות.

השוואת מחירים
קיימות מספר שיטות להשוואת מחירי ביטוח. השיטה המוכרת לכולם והותיקה ביותר היא באמצעות טלפונים או פגישות עם נציגים שונים של חברות הביטוח. שיטה זו גוזלת זמן ומשאבים ולעיתיםהיא פחות מוכיחה את יעילותה. השיטה השנייה שהופכת להיות יותר ויותר נפוצה היא שיטת השוואת המחירים באינטרנט. כיום קיימים אתרי אינטרנט המאפשרים להשאיר פרטים בנוגע לגיל הנהג, מינו, סוג הביטוח אותו הוא מעוניין לרכוש ועוד. במידע כולו מועבר למספר חברות ביטוח והן חוזרות עם בהצעות שונות ללקוח. שיטה זו היא מהירה יותר וחוסכת זמן וכסף.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר