ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיצד למצוא פוליסת ביטוח רכב משתלמת?

נדמה, שעם כל מעגל התשלומים הזה אתם לא מוצאים את הדרך כדי להקל על הכיס? נכון, אתם יודעים שיש לכם אופציה להשוות מחירים גם בביטוח רכב, אבל לא בטוחים בשיטה? יכול להיות שהכול נעוץ בידע הבסיסי שהתגבש אצלכם עד כה, או יותר נכון – ככל שאתם לומדים יותר על תחום ביטוחי רכב, יכול להיות שאתם נוכחים לדעת כמה עוד ידע עוד יש להדביק בתחום. כך או כך, אין מנוס מלעשות פוליסת ביטוח לרכב שלך, ואתם נמצאים רגע לפני המועד שצריך לחדש. אז מה עושים?

הצעת מחיר משתלמת...אבל למי?
אתם יודעים שהכול יחסי בביטוח. יש סעיפים בביטוח שכדאי להשקיע בהם יותר (בערך כולם – ככל שמשקיעים יותר כספים בביטוח רכב, כך בדרך כלל מקבלים תקרת ביטוח גבוהה יותר תוך הפעלת ביטוח רכב בשעת אמת). מצד שני, מי שיודע איך מורכב ביטוח רכב, יכול לדעת היכן ניתן להוזיל את הביטוח ואיך להפוך אותו למותאם לכם.

דרכים להוזיל ביטוח רכב
הוזלת ביטוח רכב תלויה לא מעט בתושייה וברוחב הלב של נציג חברת הביטוח, כמו גם בידע שהצטבר לכם. תוכלו להצטרף לביטוח קולקטיבי כל שהוא, לדוגמה ממקום העבודה או דרך המדינה אם אתם עובדי מדינה. הנשים שנוהגות לבדן ברכב יכולות להצהיר במיוחד בביטוח חובה כי הן הנהגות היחידות ברכב.

ביטוח רכב לציבור שומרי השבת
יראי שמיים ושומרי שבת אינם נוהגים לנסוע בשבת או להשתמש ברכב שמחולל את השבת. לכן, מלכתחילה הרכב שבו ישתמשו ינהג פחות על הכביש מרכב ממוצע – וזו סיבה נוספת להוזלת הפוליסה. במידה והרכב נמצא בשימוש בזמן שאינו אמור להיות בשימוש 0 מבחינת הביטוח לא ישמר לו הכיסוי, משום שלא עמד בתנאי הפוליסה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר