ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב ללא שבת

כולנו מכירים את הביטוח הנפוץ שמתייחס לשנה שלמה, אך נשאלת השאלה מה עם אנשים שלא נוהגים בשבת ומועדים מכיוון שאמונתם מונעת מבעדם. בארץ יש מאות אלפי אנשים ששומרים שבת ומועדים ובימים אלו נמנעים מלהזיז את רכבם. עבורם אין סיבה שמחיר הפוליסה יהיה זהה למחיר של שאר האוכלוסיה. ואכן ישנן פוליסות שמותאמות למגזר זה ועלותן זולה יותר.

ביטוח רכב ללא שבת
פוליסת ביטוח רכב ללא שבת ומועדים הינו כיסוי ביטוחי אשר משווק בעיקר למגזר הדתי בארץ, כזה שאינו עושה שימוש ברכבו במועדים אלו. ביטוח זה אינו תקף בימים בהם ציבור זה אינו עושה שימוש ברכבו. חברות הביטוח יכולות להציע מחיר ביטוח רכב זול יותר מכיוון שהרכב נמצא פחות שעות על הכביש ועל כן באופן יחסי הסיכוי לתאונה קטן ביחס זהה למספר הימים.

עבור מי מיועד ביטוח זה ?
כפי שהוזכר חברות הביטוח מציעות את הפוליסה לקהל שלא נמצא על הכבישים במועדים אלו מכיוון שהסיכוי למעורבות בתאונת דרכים קטן יותר ועל כן התשלום זול יותר כתוצאה מהפחתת החלק היחסי. למרות זאת, הסיכון לגניבת הרכב עבור אדם שומר שבת זהה ועל כן הוזלת הביטוח לא תיהיה בדיוק ביחס ישיר כיוון שיש עוד פרמטרים שנכנסים למשוואה.

השוואת מחירים עבור ביטוחים
כיום ניתן לבצע השוואת מחיר באתרי אינטרנט שונים על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר. כל מהשיש לעשות הוא למלא את כל הפרמטרים הרלבנטים, גיל הנהג, מינו, ותק על הכביש, הסטוריית נהיגה, ציון בקשת הביטוח רכב לשומרי שבת וכדומה. לאחר מילוי כל הפרטים הללו הצעה נשלחת אוטומאטית ממספר רב של חברות וכל מה שנותר לצרכן זה לבחור את ההצעה הטובה ביותר. בעת בחירת הביטוח חשוב מאוד לבחור לא רק את המחיר הטוב ביותר אלא גם את החברה האמינה ובעלת השירות הטוב ביותר.




השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר