ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת ביטוח חובה – כדי לקבל את ההחלטה הנכונה

האם ניתן להגיע להחלטה נכונה מבין מגוון ההצעות לפוליסת ביטוח רכב מכל חברת ביטוח? התשובה היא, שאין תשובה אחת לנושא. כך או כך, נתן להפגין יכולת שיפוטית וביקורתית טובה, ולבחור בפוליסת הביטוח המשתלמת ביותר שמוצעת ללקוח, ואת זה ניתן לעשות אך ורק לאחר השוואת מחירים. עוד לפני שהרכב עולה על הכביש, החוק מחייב לעשות ביטוח חובה. מלבד החובה לעשות את הביטוח הזה, המטרה היא להגיש גיבוי פיננסי בכל זמן אילו הנהג או הנוסעים נפגעו בגופם כתוצאה משהותם ברכב בזמן נהיגה.

מבחינת תנאים – כל ביטוחי החובה זהים
בביטוח חובה ישנם אותם תנאים בכל פוליסה ופוליסה. מה שמשתנה זה המחיר של הפוליסה, שמיוצג בכל סעיף וסעיף. הרעיון הוא שאת אותו הסעיף ניתן יהיה להשיג בזול, אולם לקבל עליו, אילו עושים הפעלת ביטוח חובה לרכב בזמן אמת, תקרת ביטוח גבוהה ככל שניתן.המשמעות היא – משלמים פחות, וסיכויים לקבל החזרים גבוהים יותר – גבוהים.

איך יודעים להשוות ביטוח חובה לרכב?
השוואת ביטוח חובה לרכב עושים באינטרנט, משום שביטוח חובה באינטרנט מציג את המחירים העדכניים נכון לאותו יום או שבוע עבור אותו המבוטח. כך ניתן לראות איזו חברה זולה יותר או פחות בביטוח חובה עבור אותו הלקוח. לא ניתן לראות פירוט של הסעיפים, ואת כל ההסברים יש לקבל מנציגי החברות שממתינים מעברו השני של הקו.

מחירים דומים, למה לעשות השוואה?
ראשית, המחירים יכולים להיות רחוקים אחד מהשני מאות שקלים ולייצר פער. שנית המחיר אינו מייצג דווקא את מה שמקבלים. מצד שלישי, מי שמתכנן תוספת של ביטוח מקיף לרכב יכול לבדוק במקביל גם את המחירים עבור חבילת ביטוח שכוללת את כל שלושת הביטוחים גם – יחד ולראות אם ישנה הנחה גורפת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר