ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב- האם שווה לעשות את כל הביטוחים?

אחד הויכוחים הישנים ביותר הם האם שווה לעשות כל הביטוחים על רכב או שלא. ובכן, אין תשובה אחידה לעניין הזה, אך זה גם תלוי בסוג הרכב ובשנתון שלו. יתכן שרכב ישן מאוד יעלה כמעט כמו הביטוח המקיף שלו ואז יכול להיות שזה פחות שווה, מצד שני מה יקרה אם תעשו תאונה כזו עם רכב יוקרה?

במקרה תאונה- ביטוח חובה לא יספיק לכם
ביטוח חובה נועד להגן על נזקי גוף. רבים מן האנשים שוכחים זאת ולכן מעדיפים להישאר רק עם ביטוח זה מתוך מחשבה כי הוא יכסה אותם במקרה תאונה, אך הדבר לא נכון. אם אין לכם ביטוח מקיף ותעשו תאונה במהלכה יגרם לרכב שלכם נזק וגם לרכב אחר, את שלכם אולי תוכלו לשלוח ישירות לגריטה, אבל לגבי הרכב השני, כנראה שתאלצו להשתתף בתשלום הנזק במידה ואתם אשמים. אם התאונה נעשתה עם רכב ישן, הרווחתם. אם מדובר ברכב יותר חדש או רכב יוקרה, הרי שתהיו בברוך גדול.

במקרה של תאונה חלקית- הנזק עליכם
אם אין לכם ביטוח מקיף , תהיו בבעיה גם במקרה של תאונה שאינה באשמתכם או תאונה חלקית. למה הכוונה? החנתם את האוטו ברחוב צר ומישהו שפשף את האוטו והוריד את המראה- הכיסוי של הנזק לאוטו יהיה על חשבונכם. כנ"ל גם אם מישהו בטעות עשה עליכם סיבוב בזמן שהוא שיכור וקימט את הרכב לחלוטין. כל הדברים הללו עולים כסף רב לתיקון ואם אתם סטודנטים או לא אנשים עשירים במיוחד, נזק כזה יכול לרושש אתכם משמעותית.

אז מה עדיף?
לסיכום אין תשובה חד משמעית האם כדאי לוותר על ביטוח מקיף במקרה של רכב ישן. יחד עם זאת רצוי לקחת בחשבון את כל מה שהזכרנו עד כה בשיקולים שלכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר