ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חידוש ביטוח רכב לנהג צעיר באמצע תקופה

חברות הביטוח לרכב מאפשרות לנהגים לעשות פוליסות סטנדרטיות שתוקפן נמשך לאורך שנה אחת בלבד; חלק מהחברות שולחות לבית הלקוח מכתב, ובו כותבות כי יש ליצור קשר עם חברת הביטוח כדי להאריך את החוזה, חלק מאריכות אותו ללא הסכמה אישית ממוקדת של המבוטח לעניין – כשידוע כי כשעושים לביטוח רכב חידוש אוטומטי זה אינו חוקי (משום שצריך את הסכמת המבוטח). כשרוצים להוסיף נהג שיש לו מאפיינים אחרים מהנהגים המבוטחים מלכתחילה בפוליסה, חברת הביטוח דורשת לעדכן אותה בזאת על מנת להשלים את הכיסויים הנחוצים.

נהג צעיר – מאפיינים שונים
חלק מהמאפיינים המשפיעים על מחיר ביטוח רכב זה סוג הנהג, וכשמדובר על נהג צעיר המשמעות היא נהג שיש לו סיכונים גדולים יותר להקלע לתאונות דרכים. צעירים רבים לוקחים לצערנו חלק בסטטיסטיקה לא רצויה של תאונות הדרכים- אפילו מבין הקטלניות ביותר בכבישים. כך או כך, הסטטיסטיקה הזו קובעת, כי גם נהגים שלא שותים בזמן נהיגה או לא נוהגים בחופזה, ישלמו באופן גורף מחיר יקר יותר לפוליסה.

יכול להיות שנהג כבר אינו נחשב ל"צעיר" באמצע תקופת ביטוח
גם אם כל החברות היו מגדירות נהג צעיר עד לגיל 24, סביר מאוד להניח כי הנהג כבר היה חוגג יום הולדת 25 דווקא באמצע תקופת הביטוח, המשמעות היא שניתן היה לעשות פוליסה לנהג ותיק ובוגר במחיר שהוא נמוך יותר מביטוח נהג צעיר.

לעשות השוואת מחירים
השוואת מחירים בביטוח רכב יכולה להוביל נהגים חדשים לקבל הצעות משתלמות יותר, בין אם זולות יותר או בין אם בתנאים נוחים יותר. כשעושים השוואת מחירים, מוצאים תמיד הבדלים בין ההצעות, ומאתרים את זו הטובה ביותר, כמובן יש לקחת בחשבון אם ישנו קנס עבור נטישת חברת הביטוח הקודמת משום המחיר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר