ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב היברידי

עם העלייה במודעות לאיכות הסביבה, חוקרים מנסים למצוא סוגי אנרגיה חלופית באמצעותם נוכל לנוע בחופשיות על הכבישים. אחד מן הפתרונות שנמצא, הוא הרכב ההיברידי. רכב זה אשר הוא תערובת בין רכב ממונע בנזין ובין רכב העובד על סוללה חשמלית, מהווה את חוד החנית בשמירה על הסביבה. יחד עם זאת, נשאלת השאלה מה קורה עם הביטוח?

גם רכב היברידי זקוק לביטוח חובה
בדומה לרכבים על בנזין, גם רכב היברידי זקוק לביטוח חובה.  ביטוח החובה למעשה נדרש מכל מכונית אשר נעה על הכביש. יתכן כי ביטוח החובה בשנים הקרובות יהיה נמוך יותר מאשר ביטוח על רכב רגיל וזאת בשל רצון הממשלה לעודד רכישת רכבים ירוקים אשר עולים פחות לייבא, ומסייעים בחסכון בבנזין.

ומה לגבי ביטוח מקיף
ביטוח רכב מקיף,  בדומה לכל רכב רגיל, הוא גם רשות ברכב מעין זה. הבעיה היחידה  בויתור על ביטוח זה, טמונה בכך שמשום שלרכב זה שני מנועים, עלויות התיקון שלו עלולות להיות גבוהות משמעותית ויתכן אף שיהיה יותר רגיש לתקלות מרכב רגיל. כיסוי ביטוחי באמצעות  ביטוח מקיף לרכב היברידי יכול לסייע לכם להוריד ולחסוך קצת בהוצאות התיקון על רכב כזה. יתרה מכך, אם הרכב יהיה מעורב בתאונה והמנוע החשמלי (הסוללה)שלו תפגע, הרי שהדבר יכול להסתיים בנזק גדול מאוד לכיס ולמכונית, וזה בוודאי יצריך את הביטוח בעלויות כיסוי נזקים כתוצאה מן התאונה.

 ביטוח צד ג-תופס גם במקרה הזה
 כפי שיש אפשרות לבטח ביטוח מקיף שהוא היברידי, כך ניתן לבצע גם  ביטוח צד ג לרכב היברידי.  במקרה הזה, העובדה שמדובר ברכב היברידי אינה משנה ממה שמכסה ביטוח זה, אשר נועד בין השאר לכסות נזקים שאתם עשיתם לרכב אחר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר