ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח של רכב מסחרי

חברות העושות שימוש ברכבי עבודה, כמו משאיות, טנדרים, מלגזות וכדומה, חייבות בביטוח רכב על פי חוק ולעיתים גם זקוקות לפוליסות ביטוח מקיפות שיכסו נזקי רכוש, עלויות של מזגן, שירותי גרירה ועוד. ביטוח לרכב מסחרי מציע כיסוי רחב מפוליסות ביטוח רגילות, מכיוון שהשימוש ברכב לעיתים נעשה כדי להעביר סחורה, וגודל הרכב ומשקלו משפיעים גם כן על גובה מחיר הפוליסה. על מנת לעשות סדר בבלגן, אספנו עבורכם טיפים חשובים לרכישת ביטוח לרכב עבודה. 

השפעת גודל רכב מסחרי
לכאורה בחירת פוליסת ביטוח היא פשוטה ובוחרים ביטוח בהתאם להגדרת הרכב וצרכי הלקוח. אולם בפועל מדובר בעניין מעט מסובך, מכיוון שהגדרה לביטוח רכב מסחרי כוללת סוגים שונים של רכבים, בגדלים שונים ובמשקל שונה. רכבים שנמצאים במשקל נמוך מ-4 טון, מחוייבים בפוליסה בסיסית לפי החוק, אך אצל רכבים במשקל גבוה יותר, הרכישה נעשית מורכבת יותר וחברות הביטוח מציעות מגוון של כיסויים והרחבות.

כיסוי עלות המזגן
לרוב חברות הביטוח מציעות פוליסות ביטוח שכוללות כיסוי המזגן, אך בביטוח לרכב מסחרי ועבודה לא תמיד הפוליסה כוללת במסגרת הכיסוי את עלויות נזק למזגן הרכב. לכאורה מדובר בפרט שולי, אך כאשר נוהגים ברכב מסחרי גדול באמצע אוגוסט, החום יהפוך את הנהיגה לקשה ולכן חשוב לוודא בעת חתימת החוזה את כל הפרטים החשובים למבוטח. 

שירותי גרירה בביטוח רכב
שירות גרירה חוסכת לעיתים עלויות, זמן והמון כאב ראש.  פוליסות ביטוח לא כוללות לרוב שירותי גרירה במסגרת חבילת הבסיס, אך כדי למנוע אי נוחות ועיכוב בעבודה במקרה של תאונה או תקלה, כדאי להוסיף את השירות כהרחבה לפוליסת הביטוח. במקרה הצורך, כאשר רכב יושבת באמצע יום עבודה, השירות יהיה יעיל ויחסוך למעסיק המון זמן וכסף. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר