ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מקיף לרכב זה הכי חובה

כיום במדינת ישראל ישנם שני סוגים של ביטוחים. ביטוח חובה וביטוחים משלימים. ביטוח החובה כשמו הוא, חובה ועל פי חוקי מדינת ישראל כל בעל רכב מחויב בביטוח זה על מנת לעלות על כבישי המדינה. נסיעה ללא ביטוח חובה הינה עבירה פלילית. ביטוח החובה נועד לכסות מפני עלויות שנגרמות במקרה של תאונה או פגיעה כלשהיא לגוף או לנפש. הסוג השני של הביטוחים הינו הביטוחים המשלימים.

הביטוחים המשלימים
הסוג השני של הביטוחים שקיימים כיום הינם הביטוחים המשלימים. ביטוחים אלו למעשה נחלקים לשני סוגים עיקריים. ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף. מטרתם העיקרית של הביטוחים היא לספק כיסוי עלויות במקרה של פגיעה ברכוש בלבד. הביטוחים הללו לא מכסים פגיעות בגוף או בנפש ועל כן על פי חוק הם אינם מחויבים. ביטוח צד ג´ נועד לכסות מפני עלויות שנגרמות כתוצאה מפגיעה בצד שלישי. הביטוח המקיף נועד לכסות כל פגיעה שנגרמת הן לרכב המבוטח והן לשאר הרכבים.

מה מכסה ביטוח מקיף?
הביטוח המקיף למעשה מכסה מגוון רחב של אלמנטים ועל כן חשיבותו הרבה. הרבה אנשים נוטים לזלזל בחשיבותו אך בבוא הרגע מבינים את השפעתו הרבה. ביטוח מקיף למעשה מכסה כל נזק שנגרם כתוצאה מפגיעה ברכוש. כמו כן, ביטוח זה מכסה עלויות שנגרמות כתוצאה מגניבה, פריצה, שריפה וכדומה. במדינת ישראל, בה מחירי הרכבים יקרים חשוב לבטח את הרכב בביטוח זה על מנת למנוע עוגמת נפש רבה במקרה של פגיעה, פריצה, גניבה או כל דבר אחר.

היכן לרכוש את הביטוח?
כיום ניתן לרכוש את הביטוחים לרכב בשני דרכים עיקריות. האחת דרך חברת הביטוח באופן ישיר והשניה היא דרך סוכני ביטוח. כיום יש עשרות אתרי אינטרנט בהם ניתן לעשות השוואת מחירים ושירות בין החברות השונות. חשוב מאוד לבחור סוכן או חברה אשר בבוא העת יתנו את השרות הטוב ביותר ולא יתנערו מהלקוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר