ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכבים חשמליים בישראל

רכב הוא אחת ההוצאות הגדולות של בעליו בכל שנה מחדש. יש לדאוד לכך שיהיה לו רישיון בתוקף, טסט וכמובן גם ביטוח חובה – אלו הוצאות הכרחיות לאחזקתו החוקית. מלבד העניין שנהיגה ללא ביטוח חובה הופכת לפלילית בעיני החוק ובה יתבע גם אותו אדם ללא עבר פלילי על ידיו, הרי שאותו בעל רכב לא יקבל החזרי ביטוח וכיסויים אילו ערך את הפוליסה בדיעבד – החוכמה היא לערוך אותה בטרם עת, ולשמור על רצף בתוקף הביטוח. עם רוח הזמן, נכנסו גם רכבים חשמליים לשימוש בישראל, וגם עליהם חלים הכללים והתקנות ממש כמו גם לגבי רכב בעל מנוע בנזין.

רכב חשמלי – לנסוע בירוק!
חברות ביטוח תתמחרנה את הפוליסות שלהן בביטוח לפי מידת הסיכון לתביעתן במהלך אותה שנת ביטוח, ואת הסיכויים לכך היא מחשבת תוך עשיית סטטיסטיקה משל עצמה. היא לוקחת לצורך העניין בחשבון את נתוניו של הנהג ואת עברו בתחום התעבורה, וכן את נתוני הרכב. מחיר ביטוח לרכב יקבע לפי פירוט פרמטרים קבוע. 

מה לבדוק לפני חתימה על ביטוח לרכב חשמלי?
בביטוח רכב היברידי או חשמלי, לחשוב קודם לברר האם חברת הביטוח עוסקת במתן ביטוחים לרכבים חשמליים. אם כן, סביר להניח שתקבלו ביטוח רכב טוב יותר, בעל כיסויים מדויקים יותר לתמחירים ולנתונים של הרכב. לדוגמה – היא מצויה יותר בעניין מחירים של חלפים לרכב. 

לעשות השוואת מחירים בין חברות ביטוח
חשוב להתקשר עם חברות ביטוח שונות, על מנת להסיק את המסקנה המחושבת ביותר – איזה ביטוח יהיה טוב יותר. את המסקנה הזו רצוי לקבל לאחר השארת פרטים בטופס מקוון באתר האינטרנט להשוואות מחירים בביטוח, ולהמתין להתקשרות של מספר מצומצם נציגי חברות ביטוח – אלו מעניקים תמונה מלאה יותר על הנעשה בשוק הביטוחים. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר