ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

על מי מוטלת החובה לבטח בביטוח מקיף רכב מליסינג מימ

ליסינג מימוני הפך להיות המילה המובילה בתחום רכישת רכבים. מי שמעוניין במימון לרכב מוצא את פתרונו בתחום הליסינג המימוני, שבו רוכשים את הרכב בלבד בתנאי מימון עדיפים ונוחים. למעשה, מדובר על מימון שמשמעותו תשלום מקדמה ותשלומים – וגם השלמת סכום מסוים במידה ומעוניינים בתום תקופת ההשכרה לרכוש את הרכב – זוהי הפרוצדורה שברוב המקרים מוצעת ולאורך כל התקופה הזו, הביטוח הוא תחת אחריותו של השוכר. מתוך כך, המשמעות היא לפעמים עריכת ביטוח רכב לתקופה קצרה יותר משנה.

החובה בביטוח מקיף לרכב שכור
אין צורך להיות הבעלים של הרכב על מנת להיות בעלים של פוליסה לביטוח רכב. באופן עקרוני והיפותטי, ניתן לבטח רכב אחד בכמה ביטוחי רכב ובכמה חברות, אולם מדובר על כמה אלפי שקלים בשנה, עוד לפני שמשתמשים בזכות לתבוע את חברת הביטוח. לפיכך, גם אם הרכב הינו מהשכרה לטווח ארוך או קצר, האחריות לבטח אותו בביטוח מקיף שאינו מחויב על פי החוק הוא על השוכר.

ומה עם ליסינג תפעולי?
הליסינג התפעולי הינו השכרת רכב שפועלת על פי אותו עיקרון, רק שהשירותים רבים יותר ומגוונים, ובדרך כלל כוללים גם הרחבה בביטוח רכב – אחריות לביטוח חובה לפחות. האחריות נחלקת לפי חבילות ויש לסכם על כך מראש ולוודא מול נציגי חברת ההשכרות. בליסינג תפעולי כשבדרך כלל הרכב מושכר באמצעות החברה, גם אז האחריות לביטוח היא על כתפי השוכר.

לברר לגבי חבילות ביטוח
בכל חברת ביטוח יציעו לכם חבילות ביטוח מיוחדות על סמך המאפיינים של הנהג ושל הרכב. ניתן לעשות השוואת מחירי ביטוח רכב לרכב שכור באותו האופן שעורכים גם לרכב פרטי. משאירים פרטי התקשרות בעמוד להשוואות מחירי ביטוח, וממתינים להתקשרות מהירה של מספר נציגים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר