ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכבי שטח

אתם בעלים מאושרים של רכב שטח? אשריכם, להביט גבוה מעל לגגות המכוניות שחולפות על פניכם בכביש, ולא פחות כיף מכך – להיות בעלי האופציה לטיול בשטח על ארבעה גלגלים, או שמונה, לכל הפחות. מי שיוצא לשטח יודע, כי עליו לנקוט בכמה כללי בטיחות – כללי אצבע למקצוענים, כדי להצליח ולעבור משטחים שונים. באותו האופן, אותו הרכב שכה יקר לבעליו ומשמש אותו לצורך פנאי וגם לצרכים אחרים, יכול לקבל כיסוי ביטוחי – ואפילו צריך. זאת, מפני שאין שיטה אחרת לקבל החזרים ותמיכה פיננסית של שירותי שטח שונים במידה שקורה נזק מסוים לרכב או לנוסעיו.

מה כולל ביטוח רכב שטח?
ביטוח רכבי שטח הם ביטוחי רכב רגילים למשעי. אין בהם כל שינוי, אולם ישנם משרדי ביטוח שמעוניינים למשוך אליהם יותר קוני פוליסות בדרך של תוספת הטבות ותוספות כיסוי מיוחדות בפוליסה, כמו למשל כיסוי של רעידות אדמה, שביתות ופרעות ועוד אפשרויות. דווקא כאן, ראוי להשוות בין הצעות הביטוח המקיף ולראות מה אטרקטיבי יותר.

איך לסנן את התוצאות?
כמו בחיים, ככל שמקבלים יותר ומשקיעים פחות, זו משתמעת כעסקה טובה יותר. רצוי שיכללו בפוליסה הביטוחים הבאים: הגנה משפטית, השתתפות עצמית נמוכה, ביטול השתתפות עצמית לצד ג´, ביטוח גרירה ושירותי דרך, ביטוח תכולה ורדיו, רכב חלופי, טוטאל לוס בין 50%-55%, ביטוח שמשות ועוד כיסויים אפשריים.

איפה לחפש?
כמעט כל חברת ביטוח מעניקה כיסוי לרכבי שטח, לכן, רצוי לערוך השוואת מחירים רגילה, תוך סימון סוג הרכב ושימושיו והשארת פרטי התקשרות. זה כל מה שצריך כדי לקבל 2-3 הצעות מחיר מחברות הביטוח השונות ובתוך כך לסנן את האפשרויות האחרות מראש, ולבחון את אלו הנתונות. רצוי לערוך את הביטוח כך שישמר הרצף בין התוקף של הביטוח הקודם והביטוח הבא.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר